Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Farmec Cluj a realizat un profit brut mai mare cu 55% in 2006

comparativ cu 2005

Compania Farmec Cluj a realizat in 2006 un profit brut de 2,5 milioane Eur, in crestere cu 55% fata de anul precedent. Cresterea semnificativa se datoreaza in principal cresterii cifrei de afaceri, de la 17 milioane Eur in 2005 la 19 milioane Eur in 2006 precum si procesului de retehnologizare si modernizare a sectiilor de productie, cu implicatii majore asupra scaderii costurilor.

Compania Farmec Cluj este un simbol al produselor cosmetice in Romania, care dupa aproximativ 120 de ani de existenta a ramas liderul pietei romanesti de cosmetice. In ultimii 60 de ani compania si-a extins portofoliul de produse la peste 400, de notorietate fiind: Gerovital H3- prof.dr.Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Aver, Charisse, Farmec, Doina, Obsesie, Athos. Anual compania lanseaza pe piata produse noi, cu un grad ridicat de inovatie, produse adaptate ultimelor tendinte de pe piata internationala a cosmeticelor si exporta 20% din productia sa in peste 40 tari din intreaga lume.

Farmec Cluj este primul producator de creme si emulsii Gerovital H3 – prof.dr.Ana Aslan din Romania, prima productie de serie realizandu-se in anul 1967.
In ultimul an compania a demarat o ampla campanie de imagine pentru gama Gerovital H3-prof.dr.Ana Aslan, investitiile in publicitate pentru brand-urile din portofoliul Farmec, preconizate pentru anul 2007, fiind de aproximativ  1.300.000 Eur.

De circa 1 an de zile compania Farmec a inceput demersurile pentru alinierea la normele tehnologice si ecologice impuse de Uniunea Europeana. Pentru aceasta s-a demarat un amplu program de investitii, de peste 10 milioane Eur, esalonat pe 3 ani, pentru imbunatatirea si modernizarea spatiilor de productie, a liniilor de fabricatie, precum si pentru modernizarea depozitelor de materii prime si produse finite.

 De asemenea, compania se implica permanent in protejarea mediului inconjurator: peste 3 milioane de dolari au fost investiti in achizitionarea de utilaje noi, ultraperformante pentru noua sectie de productie  a deodorantelor ecologice si a lacurilor de par de la Dezmir, sectie situata in apropierea orasului Cluj-Napoca. Astfel, Farmec se afla printre putinele firme care au reusit sa puna in functiune un obiectiv ecologic de importanta nationala, unic in tara, unde se industrializeaza produse care corespund standardelor impuse de UE.

Dorind ozonarea mediului inconjurator, compania a investit si in constructia celui mai apreciat loc de recreere din orasul Cluj – Complexul Parc Farmec – un spatiu modern de agrement ce cuprinde un teren de fotbal cu gazon artificial, parc, loc de joaca pentru copii si o terasa restaurant.

Toate aceste investitii vor avea ca rezultat, intr-un interval scurt de timp, un nou “look” al companiei – unul ultramodern, care sa corespunda intrutotul imaginii unei companii cosmetice europene cu o pozitie puternica pe piata.

Bucuresti, 24.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.