Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Faptele bune au prins rădăcini și la Topoloveni

impadurire Topoloveni 1837

„«De cât timp aveți nevoie pentru a învăța limba chineză? Răspunsuri: francezul: un an, americanul: șase luni, românul: când avem examen?»… un banc cu tâlc, dacă îmi permiteți asocierea de termeni, pe care un înțelept al locului mi l-a împărtășit. La Topoloveni, am întâlnit oameni determinați, motivați și dornici să contribuie la realizarea unei acțiuni de plantare de succes, pentru care tot ceea ce contează (precum și în bancul topolovenian) este reușita. Așa a și fost! Cu ajutorul a 400 de voluntari am izbutit ca în ultima zi din martie să plantăm 6.000 de puieți de frasin, gorun (unul din frații stejarului) și paltin pe un teren aflat în pantă, predispus la alunecări de teren. Fie ca puieții să crească cu ritmul cu care celebra marcă locală – magiunul de Topoloveni – a reușit să depășească hotarele țării și să facă cunoscută tradiția locală”, a declarat Mihai Enescu, inginer silvic și coordonatorul acțiunii de la Topoloveni.

Am fost susținuți de voluntari din cadrul companiilor Anchor, Bearing Point, Brenntag, Business Mark, Cargill Agricultura, Carmeuse, Coca Cola HBC, Fitbit, JYSK, Keloggs, Luxoft și WIPRO.

impadurire Topoloveni 1837

Voluntarii vor primi în urma activității de plantare sau de organizare o diplomă Green Endorsement, recunoscută în CV de peste 30 de companii de renume (detalii pe www.plantamfaptebune.ro, secțiunea Green Endorsement).

Asistența tehnică de specialitate a fost asigurată de specialiști silvici din cadrul Ocolului Silvic Topoloveni, de inginerii silvici voluntari și de studenții Specializării Silvicultură a Facultății de Agricultură din București. Holland Farming și Forest Design au asigurat reușita acțiunii din punct de vedere tehnic.

Partenerii naționali ai inițiativei sunt: Dedeman, FAN Courier, Coca Cola HBC și Tibbett Logistics.

Organizatori locali au fost: Primăria și Consiliul local al orașului Topoloveni.

Mulțumim tuturor voluntarilor și partenerilor care au făcut posibilă acțiunea din această primăvară!

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.