Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fanta este gustul de portocale nr. 1 in Romania in categoria bauturilor racoritoare carbogazoase

cu aroma de portocale

Fanta este gustul de portocale nr. 1 în România în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase cu aromă de portocale, potrivit unui studiu* efectuat în toamna anului 2010, pe un eşantion relevant de consumatori.

Fanta relansează o nouă campanie publicitară, prin care îţi urează bun-venit într-un univers savuros, plin de momente răcoritoare, un adevarăt teritoriu de încântare a simţurilor.

Campania dezvăluie universul Fanta, locul unde descoperi că Fanta conţine suc de portocale, fără conservanţi adăugaţi şi fără coloranţi artificiali.

Campania integrată de marketing a brandului Fanta se desfăşoară pe mai multe canale, fiind compusă din spot TV, afişaj outdoor, machete de presă şi spoturi radio, fiind susţinută de aplicaţii digitale interactive, promoţii comerciale şi evenimente.

„Îmbunătăţirea formulei reprezintă un proces continuu şi tot mai mulţi consumatori descoperă zilnic savoarea sucului de portocale, apreciind Fanta ca fiind gustul de portocale numărul 1 în România” declară Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager- Băuturi Carbonatate, România şi Moldova.

De asemenea, noua abordare grafică Fanta se distinge prin caracterul distractiv şi imaginativ pe care Fanta îl promovează, apelând la o serie de elemente care au la bază jocul şi veselia, toate încadrate într-un univers unde simţurile ne sunt trezite şi încântate prin culori şi forme deosebite.

Disponibilă pe piaţa europeană încă din anii 1940, Fanta este asociată de consumatorii din întreaga lume şi în special de adolescenţi, cu momentele de bucurie şi timpul petrecut împreună cu prietenii şi familia. Imaginea pozitivă a brandului este antrenată de personalitatea veselă şi jucăuşă, ce vine în completarea gustului îndrăzneţ de portocale.

Îndrăzneşte să explorezi distracţia în mod natural! Cu mai multă Fanta, fii natural!

* Studiu efectuat în 2010 de Synovate Ltd., pe un eșantion de 640 de consumatori.

Bucuresti, 08.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.