Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FAN Courier isi largeste portofoliul de servicii

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a lansat la începutul acestei luni servicii noi destinate clienților din întreaga țară. Astfel, FAN Courier oferă clienților posibilitatea de a expedia colete și plicuri mult mai rapid, oriunde în țară.

1. Serviciul Collect Point este un serviciu inovator oferit de FAN Courier, care permite expedierea de plicuri și colete oriunde în rețeaua de acoperire FAN Courier. Serviciul a fost lansat în august 2012, iar din anul 2013 este disponibil în 153 de staţii OMV din ţară, oferind astfel clienţilor posibilitatea de a expedia colete şi plicuri din aceste puncte de colectare. Din această toamnă, serviciul Collect Point va fi disponibil și în rețeaua de benzinării PETROM în 301 stații. Clienţii FAN Courier pot expedia corespondenţa şapte zile din şapte, oriunde în reţeaua de acoperire FAN Courier. Documentul de transport se completează pe loc, în locaţia partenerului de unde se trimite expeditia, iar plata se efectuează printr-un SMS trimis de către expeditor. Serviciul este disponibil tuturor persoanelor care deţin un telefon mobil cu o cartelă activă în una din reţelele Telekom, Orange sau Vodafone.

2. Serviciul Campus este dedicat tuturor studenților cazați în campusurile universitare din București. Prin intermediul serviciului, clienții pot expedia cu costuri mici colete din cele peste 100 de filiale FAN Courier din țară, către locații fixe situate în campusurile universitare din Bucuresti. Clienții au la dispoziție cutiile standard FAN Courier pentru expedierea coletelor. Taxarea se face în funcție de tipul ambalajelor.
“Campus” nu este un serviciu door to door; clienții pot apela la acest serviciu doar daca se vor prezenta în filialele FAN Courier.
Livrările se efectuează exclusiv în locații fixe din incintele campusurilor în intervalul orar 11:00 – 13:00.

3. ePOD este o opțiune de livrare cu semnătură electronică pe PDA și este un beneficiu oferit tuturor clienților care folosesc platforma SelfAWB și care au semnat un act adițional în care au notat că acceptă semnătura electronică și nu solicită AWB original.
“Ca în fiecare an, efortul nostru este dedicat clienților și suntem încântați să lansăm aceste servicii pentru ca ei să poată apela la FAN Courier de oriunde și oricând. Din această lună, oferim posibilitatea de a trimite colete și plicuri mai ușor, din mai multe locații, într-un timp mult mai scurt și optimizat. Astfel, ca de fiecare dată, suntem aproape de clienții noștri”, au declarat reprezentanţii liderului pieței locale de curierat.

Bucuresti, 06.10.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.