Facebook a anuntat oficial ca de acum se pot organiza concursuri de tipul Da Like…/Lasa un comentariu la… direct din timeline-ul paginilor, fara a mai fi nevoie sa se utilizeze terte aplicatii.
In concluzie, concursuri de tipul postarii unei imagini si obtinerii de like-uri sau invitarea fanilor sa publice fotografii pe wall-ul paginii, iar imaginea cu cele mai multe like-uri sa castige un anume premiu sunt acum permise a fi lansate direct din pagina de Facebook.
Companiile nu au insa voie sa le ceara participantilor sa se tag-uiasca in imagini in care nu apar in mod natural cu un produs.
Anuntul a fost facut recent, dupa ce Facebook a anuntat ca va favoriza paginile care posteaza continut relevant.
28.08.2013
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Viitorul artelor performative, la legătura dintre dans și tehnologie, explorat într-un Dance Hack în...
WAVE se transformă și devine The Really Fully Integrated Agency
AQUILA lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congela...
GMP PR devine GMP & U, an IDEA COMPANY
Launch Health Tech se dezvoltă într-o inițiativă complexă de susținere a antreprenoriatului Health T...
Un nou capitol în povestea Godmother: Alice Gavril preia conducerea agenției și funcția de Managing ...
În această toamnă, la Kanal D
MSL The Practice devine partenerul de comunicare al Metropolitan Life