Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FabricatinIasi.ro – club online al brandurilor iesene

Website-ul www.FabricatinIasi.ro a fost realizat cu scopul de a promova brandurile iesene in mediul online din tara si din strainatate, reprezentand o initiativa a Junior Chamber International Iasi.

FabricatinIasi.ro a fost creat pentru a deveni un club online al brandurilor iesene. Promovarea pe acest website va consolida pozitia unui brand iesean sau va contribui la crearea unei imagini favorabile si la cresterea notorietatii brandului.

Cei care isi fac reclama pe aceasta pagina vor beneficia de promovare in mediul online din tara si din strainatate, precum si de promovare la congresele internationale ale JCI, prin prezentarea website-ului si a afiselor publicitare in cadrul standurilor JCI Romania. Proiectul isi propune sa introduca astfel Iasul in circuitul mondial al cluburilor de afaceri JCI.

FabricatinIasi.ro isi propune sa promoveze in mediul online cele mai importante branduri iesene. Pana la data de 1 iulie 2007 doar brandurile iesene aprobate de juriul FabricatinIasi.ro  vor putea achizitiona pixeli. Acest juriu este format din personalitati marcante ale mediului iesean: Sergiu Barna – presedinte JCI Iasi, Toni Hritac – redactor sef Ziarul de Iasi, Ovidiu Chitovanu – executive director Front Page Communication, Marius Ursache – Chief Creative Officer Grapefruit, Marius Alexa – profesor asociat Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – SNSPA.

Utilizatorii FabricatinIasi.ro pot propune la randul lor un brand iesean, utilizand formularul de pe website.

Sursa de inspiratie pentru acest proiect a fost www.milliondollarhomepage.com, una dintre primele pagini de pe internet destinate exclusiv reclamei. Principiul pe baza caruia functioneaza pagina de internet mentionata a fost gandit de britanicul Alex Tew, student care a reusit sa castige cu website-ul sau un milion de dolari in mai putin de 6 luni.

Cum functioneaza acest concept? Prima pagina a website-ului este destinata afisarii bannerelor publicitare, oferind o suprafata disponibila de 1000×1000 pixeli, in total un milion de pixeli.

Cei care doresc sa-si promoveze brandul iesean pe FabricatinIasi.ro vor decide singuri ce suprafata doresc sa ocupe bannerul, altfel spus numarul de pixeli achizitionat, precum si pozitionarea reclamei pe spatiul publicitar.

Pagina de un milion de pixeli este considerata cea mai putin costisitoare si eficienta modalitate de reclama pe internet. Aceasta se explica prin faptul ca bannerul este platit o singura data de beneficiar, iar din acel moment el va fi afisat de un numar nelimitat de ori pe parcursul celor trei ani garantati de valabilitate.

Comparativ cu o singura aparitie in ziar, bannerul pe acest website este de mii de ori mai eficient deoarece reclama este afisata zilnic tuturor vizitatorilor website-ului.

Junior Chamber International (JCI) este cea mai importanta organizatie pentru tinerii lideri si antreprenori din lume.

Avand peste 200.000 de membri activi in peste 120 de tari si milioane de alumni, care se implica in numeroase proiecte si programe de dezvoltare, JCI militeaza pentru implicarea tinerilor in viata economica, politica si sociala a comunitatii lor.

Junior Chamber International activeaza de 5 ani in Romania, in Bucuresti, Timisoara, Constanta, Brasov, Iasi (2005) si Cluj-Napoca.
 

Bucuresti, 20.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.