Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

„Eyes on Gigi” – BMW prezintă campania interactivă pentru noul BMW M2 Coupé

Filmul regizat de Marc Forster include coregrafie auto spectaculoasă cu supermodelul Gigi Hadid

Pentru a coincide cu lansarea pe piaţă ce a avut loc la 16 aprilie, BMW a lansat campania digitală pentru noul BMW M2 Coupé.

Vedetele campaniei “Eyes on Gigi” sunt noul BMW M2 Coupé şi supermodelul american Gigi Hadid, care apare pentru prima dată în faţa camerelor pentru un brand auto.

Performanţele dinamice şi agilitatea primului BMW M2 Coupé din istorie, dar şi frumuseţea senzuală şi eleganţa lui Gigi Hadid l-au inspirat pe renumitul producător de filme şi autor de scenarii Marc Forster, regizorul unor pelicule precum “James Bond – Quantum of Solace”, “Monster’s Ball” şi “World War Z”, să creeze spotul extrem de neobişnuit.

Eyes on Gigi


Filmul atractiv, ca iniţial a fost lansat exclusiv pe YouTube şi Facebook în data de 14 aprilie, invită urmăritorii să joace o variantă foarte diferită de “ghicitoare”: filmul începe cu supermodelul Gigi Hadid urcând într-unul dintre cele trei BMW M2 Coupé parcate; din acel moment, telespectatorul trebuie să o urmărească pe Gigi şi al său BMW M2 Coupé.

Într-un interval scurt de timp, alte două BMW M2 Coupé intră în joc şi începe coregrafia automobilelor ce rulează cu viteză mare – misiunea devine aproape imposibilă. La finalul evoluţiei, toate cele cinci M2 Coupé se opresc şi jucătorul trebuie să identifice în care automobile se află Gigi Hadid.

Evoluţia spectaculoasă – filmată dintr-o singură dublă, needitată – a fost realizată pe un aerodrom din Deşertul Mojave (California), în regia lui Mauro Fiore, cameraman distins cu Oscar (“Avatar”, “The Equalizer”).

Rezoluţia interactivă a jocului are loc pe microsite-ul campaniei www.EyesOnGigi.com, unde vizitatorii pot urmări şi coregrafia automobilelor dintr-o perspectivă 360 grade.

“Eyes on Gigi” reprezintă prima colaborare a top modelului din Los Angeles cu un brand din industria auto. “Suntem încântaţi să o avem pe Gigi Hadid ca imagine a campaniei globale pentru noul BMW M2 Coupé”, a comentat Uwe Dreher, director de comunicare internaţională de brand BMW, BMW i şi BMW M. “Gigi şi M2 reprezintă combinaţia perfectă: ambele sunt personalităţi puternice, cu o charismă fascinantă.”

Hadid s-a arătat impresionată imediat: “BMW este un brand emblematic. Faptul că am fost aleasă să reprezint imaginea acestei campanii este un punct de referinţă pentru cariera mea. M2 este un automobil cool şi fun”.

Campania adoptă abordarea “întâi digital” pentru priam dată

Spotul digital semnifică începutul unei campanii integrate la nivel global prin canalele TV, digital, social media şi CRM, demarată la 14 aprilie. Abordarea concentrată pe digital, preferată în premieră pentru “Eyes on Gigi”, beneficiază şi de prezenţa consistentă pe care Hadid o are în social media. Cu peste 16,1 milioane de abonaţi pe Instagram, aproape 1,9 milioane de urmăritori pe Twitter şi circa 2,6 milioane de fani pe Facebook, Hadid cunoaşte un succes fantastic în acest domeniu.

Dacă jucătorul alege modelul BMW M2 Coupé corect, arhitectura digitală sofisticată a campaniei îl conduce spre showroomul digital BMW M2 Coupé al reprezentanţei BMW din ţara jucătorului.

Hadid s-a arătat încântată de ideea neobişnuită a campaniei: “Când au venit la mine cu acest concept, mi-a plăcut şi am fost onorată să fac parte din el. Implicarea în acest proiect a fost un impuls pentru mine”.

Pentru a garanta că noul “fan al mărcii” va continua să experimenteze plăcerea de a conduce, BMW îi oferă top modelului propriul BMW M2 Coupé pentru o perioadă de şase luni.

Agenţiile responsabile: KBS (New York) / Serviceplan (Hamburg)é.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *