Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Externalizarea vanzarilor – calea catre un profit mai mare

Business Ideas Provider Grup, lider pe piaţa romanească de trade marketing, anunţă lansarea unui nou serviciu: management şi asistenţă în vânzări.

Divizia nou formată se adresează tuturor companiilor ce doresc să îşi externalizeze activitatea de vânzări, acţionând astfel în sensul reducerii costurilor şi, implicit, a creşterii profitului. Specialişti cu peste 10 ani de experienţă în vânzări au pus bazele acestui nou segment cu scopul de a oferi clienţilor pachete de servicii special create pentru creşterea semnificativă a vânzărilor şi obţinerea unei poziţionări mai bune pe piaţă. Dorind să răspundă mai bine nevoilor clienţilor săi, managementul BIP Grup a pre-testat noul serviciu. Feed-back-urile primite au reflectat interesul cert al partenerilor pentru extinderea colaborării în direcţia propusă. “Partenerii noştri din sectorul Merchandising, Promovare sau POSM au reacţionat pozitiv la propunerea făcută şi ne-au asigurat că aşteaptă cu interes lansarea serviciului de management şi asistenţă în vânzări” a afirmat Eugen Saulea, Director General BIP Grup.

Optând pentru externalizarea vânzărilor, clienţii beneficiază, pe lângă un cost de operare scăzut, de următoarele servicii: estimarea volumului pentru locaţiile alocate; gestionarea comenzilor; managementul stocurilor; generarea, analizarea şi transmiterea comenzilor pentru locaţiile vizitate conform unei rute prestabilite; controlul livrărilor; atingerea obiectivelor cantitative şi calitative definite pentru fiecare locaţie în parte.

“Vom pune la dispoziţia clienţilor noştri echipe dedicate, specializate în funcţie de canalul de distribuţie respectiv ( key account, retail tradiţional, etc.). Agenţii de vânzare BiP au responsabilitatea de a colecta comenzile în punctele de vânzare. Acestea sunt apoi monitorizate şi centralizate de supervisori, care verifică realizarea volumelor de vânzări agreate. La sfârşitul fiecărei zile, comenzile organizate pe locaţii, zone şi regiuni, sunt transmise clienţilor” , a explicat directorul BiP funcţionarea noului departament.
 
BiP Grup deţine deja resursele necesare recrutării, angajării, training-ului, management-ului şi administrării întregii forţe de vânzări antrenate în activitatea comercială a clienţilor săi. Compania a investit peste 60.000 EUR în achiziţionarea unor sisteme performante de comunicare: PDA-uri pentru colectarea şi transmiterea rapidă a datelor din punctele de vânzare prin tehnologie 3G/GPRS, dispecerate dotate şi utilate conform cerinţelor tehnologice ale sistemelor de operare in-store, precum şi programe complete de instruire şi verificare a forţei de vânzări.

Noua divizie va opera la nivel naţional şi va acoperi toate canalele de distribuţie, colaborând strâns cu celelalte divizii BiP (divizia Merchandising, în special), pentru a asigura prezenţa produselor clienţilor în toate spaţiile de vânzare, în timp real. “Ne adresăm companiilor care urmăresc să reducă cheltuielile aferente asigurării din interior a întregii forţe de vânzări şi să beneficieze de o administare adecvată a acesteia, invitându-le să se gândească la beneficiile externalizarii, către o echipă de specialişti, a întregului proces de vânzări”, a punctat directorul general BIP Grup.

Bucuresti, 18.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.