expoplast Sibiu 2019

EXPOMODESIGN la Piatra Neamt

În perioada 31 octombrie – 04 noiembrie 2007, la Piatra Neamţ:

Începând cu data de 31 octombrie, timp de cinci zile ROMEXPO în colaborare cu Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ organizează la Piatra Neamţ, a treia ediţie a Târgului naţional de îmbrăcăminte şi încălţăminte EXPOMODESIGN. Tematica târgului cuprinde următoarele categorii de produse: confecţii, ţesături, tricotaje şi încălţăminte, marochinărie.
Târgul naţional de îmbrăcăminte şi încălţăminte EXPOMODESIGN are loc în contextul în care ROMEXPO îşi continuă dezvoltarea activităţii în ţară, prin organizarea de noi manifestări expoziţionale, în colaborare cu camerele de comerţ teritoriale.

A treia ediţie a Târgului de îmbrăcăminte şi încălţăminte EXPOMODESIGN vine cu o dublă premieră. Devenit deja un eveniment binecunoscut de locuitorii din zona Moldovei, EXPOMODESIGN propune, pentru prima dată, în 2007, două ediţii în decurs de un an, ediţia de vară şi, iată, ediţia de toamnă, care se desfăşoară în perioada 31 octombrie – 04 noiembrie 2007.

Organizat în Sala de sport a Liceului Calistrat Hogaş, târgul reuneşte peste 50 de firme, pe o suprafaţă de 800 de metri pătraţi. ROMEXPO a invitat să participe şi firmele – “parteneri” fideli din domeniul îmbrăcămintei şi încălţămintei care au mai participat la TINIMTEX (care se organizează la Mamaia, în patru ediţii anuale), MODEXPO (care are loc la Bucureşti, de două ori pe an) şi BRAINTEX (organizat de două ori pe an la Brăila).

Dintre serviciile specializate oferite de ROMEXPO participanţilor la manifestarea expoziţională, amintim BURSA DE CONTACTE, serviciu de facilitare contacte de afaceri.

Bursa de Contacte oferă o serie de servicii, precum:
–    Program de întâlniri de afaceri prestabilite cu firmele expozante – pentru sprijinirea şi dezvoltarea acestei activităţi am lansat www.bizmatchingpoint.ro, site ce conţine posibilitatea prezentării online, cu ajutorul aplicaţiei de matchmaking, încă înainte de începerea târgului a produselor care vor fi expuse prin înregistrarea în cadrul acestei aplicaţii.
–    Spaţii de discuţii şi negocieri.
–    Informaţii şi materiale documentare referitoare la oportunităţi de afaceri, proiecte de finanţare, statistici economice, legislaţie europeană, proprietate industrială, standardizare etc.

Echipa Bursei de Contacte vă stă la dispoziţie în timpul manifestării expoziţionale în cadrul standului situat în incinta Sălii de Sport a Liceului „Calistrat Hogaş“ din Piatra Neamţ.

George Cojocaru, Preşedinte – Director General ROMEXPO a precizat, la ediţia precedentă, că târgurile de acest gen nu sunt organizate numai pentru realizarea de noi contracte de către agenţii economici – ca unic scop: "În primul rând, succesul unui târg se vede în contacte şi în lansarea de comenzi pentru viitor. Important este să participi, să scoţi în evidenţă valoarea ta, comparativ cu ceilalţi. Este o posibilitate de a te compara cu alte firme, de a contacta direct beneficiarii finali.”

Sondajul de opinie realizat în rândul expozanţilor la ediţia anterioară a EXPOMODESIGN relevă câteva aspecte interesante, cum ar fi: 85% au manifestat interes de a participa la următoarea ediţie a EXPOMODESIGN şi au dorit ca următoarea ediţie să fie tot în acest an, 95% s-au declarat mulţumiţi de calitatea standului, 85% de calitatea serviciilor organizatorilor şi 90% de promovarea târgului în mass media.
Aceleaşi rezultate pozitive s-au semnalat şi la sondajul efectuat în rândul vizitatorilor. Astfel,  70% dintre cei care au călcat pragul târgului, s-au declarat mulţumiţi în urma vizitei, iar 95% intenţionează să viziteze ediţiile următoare.

Bucuresti, 31.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *