free download 78 travel guides written by experts

Explorarea viitorului: mobilitate şi sunet în era digitală

În perioada 18-20 ianuarie are loc DLD 2020, reţeaua globală de conferinţe şi media despre inovaţie, digitizare, ştiinţă şi cultură.
Prin două mese rotunde – “Crearea relevanţei – Cum adaugă brandurile valoare în vremuri de volatilitate şi incertitudine?” şi “Sunetul în era digitală: de la opera viitorului la designul auto”, BMW inspiră dialogul asupra tuturor problemelor care au impact asupra viitorului nostru. BMW este partener oficial al Conferinţei DLD 2020 de la München.

Bucureşti/München. În perioada 18-20 ianuarie, DLD 2020 Munich reuneşte cei mai influenţi factori de opinie, lideri de industrie, companii start-up şi giganţi digitali la München pentru a 16-a oară. DLD este o reţea globală de conferinţe şi media despre inovaţie, digitizare, ştiinţă şi cultură. Peste 150 de vorbitori şi 1.000 de participanţi se vor afla la #DLD20.

Prin două mese rotunde – “Crearea relevanţei – Cum adaugă brandurile valoare în vremuri de volatilitate şi incertitudine?” şi “Sunetul în era digitală: de la opera viitorului la designul auto”, BMW inspiră dialogul asupra tuturor problemelor care au impact asupra viitorului nostru. Fidel motto-ului – Explorează viitorul. Fii inspirat. Alătură-te discuţiei. -, BMW este partener oficial şi de durată al Conferinţei DLD 2020 de la München.

“Crearea relevanţei – Cum adaugă brandurile valoare în vremuri de volatilitate şi incertitudine?”
Conferinţa DLD 2020 München, Duminică 19 ianuarie, ora 11.55, Alte Kongresshalle, München

În cadrul conferinţei DLD 2020 de la München, Margit Wennmachers (partener la Andreessen Horowitz) i se va alătura lui Jens Thiemer (vicepreşedinte executiv BMW pentru clienţi şi brand) pe scenă pentru o masă rotundă pe tema oportunităţilor şi provocărilor din comunicarea de marketing a zilelor noastre. Titlul acestei discuţii va fi: “Crearea relevanţei – Cum adaugă brandurile valoare în vremuri de volatilitate şi incertitudine?”.

BMW Sound Designer Renzo Vitale and BMW Vision M NEXT in the anechoic chamber

Prin abordarea temelor precum cum să modernizăm moştenirea unei mărci, cum să gestionăm reglementările cu schimbare rapidă sau cum să ajungem la generaţiile noi, ambii vor oferi o prezentare generală a activităţii lor zilnice şi a celor mai noi tendinţe în marketingul modern.

“Ca partener oficial al DLD 2020, suntem foarte încântaţi să ne alăturăm discuţiei şi să luăm parte la două mese rotunde pe parcursul week-endului. Marca BMW a fost interesată mereu de inovaţie, a căutat noi oportunităţi şi, mai ales în era digitală, acest lucru devine şi mai esenţial. De aceea, credem cu tărie că DLD oferă una dintre cele mai bune platforme de a strânge inspiraţie şi de a intra în dialog cu un grup foarte special de lideri de gândire şi opinie”, spune Jens Thiemer, vicepreşedinte executiv BMW pentru clienţi şi brand.

“Sunetul în era digitală: de la opera viitorului la designul auto”
Conferinţa DLD 2020 München, Sâmbătă 18 ianuarie, ora 18.00, Alte Kongresshalle, München

Sunetul ne înconjoară constant şi este crucial pentru înţelegerea lumii – de la zgomot prin muzică la sunete de la maşini şi dispozitive. Cum va juca sunetul un rol în proiectarea vehiculelor electrificate pentru viitor? Prin ce se inspiră designul sonor pentru maşini şi, în acest context, ce rol joacă muzica clasică şi opera canonizate în societatea tehnologică de astăzi? De ce este important să menţinem această formă de artă şi să ajungem la noi audienţe într-o lume definită de algoritmi?

Matthias Schulz, director artistic al Operei de Stat Unter den Linden, va discuta despre opera viitorului şi noua sa colaborare BMW Opera Next în domenii digitale cu designerul BMW de sunet, muzicianul şi compozitorul Renzo Vitale. Lucrând împreună cu compozitorul Hans Zimmer, Renzo Vitale colaborează la dezvoltarea sunetului electric pentru BMW Vision M NEXT şi BMW IconicSounds Electric. Muzicianul Henrik Schwarz va oferi perspective asupra modului în care opera poate fi dezvoltată şi transferată în era digitală.

“Designul de sunet ne oferă noi oportunităţi de a evoca emoţiile pozitive în automobilele noastre, pe care le interpretăm şi ca instalaţii de artă performativă foarte complexe. Sunt numele de brand “BMW IconicSounds Electric”, o ofertă de sunet vizionar va fi creată pentru viitoarele automobile electrificate de la BMW”, spune Renzo Vitale, designer BMW de sunet.

Despre BMW Opera Next

Bazându-se pe parteneriatul lor pe termen lung ce datează din 2007, Opera de Stat Unter den Linden şi BMW au anunţat, în 2019, o nouă cooperare: BMW Opera Next utilizează oportunităţile prezentate de digitalizare pentru a deschide noi perspective şi noi moduri de accesare a lumii operei de către publicul tânăr.

Ca parte a conceptului, creatorii iniţiativei intenţionează nu doar să permită noi perspective asupra operei şi a sunetului viitorului prin crearea de conţinut digital, ci şi să ofere spaţiu pentru discuţii şi discursuri în aceste domenii, ca parte a DLD 2020 München.

Pentru mai multe informaţii accesaţi:
https://blog.staatsoper-berlin.de/kategorie/bmwoperanext
https://press.bmwgroup.com/q30jX (engleză)
https://press.bmwgroup.com/nEADe (română).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *