Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Expertii internationali in e-commerce si marketing online vin la GPeC Summit

– cel mai important eveniment de comert electronic din Romania

GPeC Summit se va desfăşura în zilele de 11-12-13 Mai 2015, la Bucureşti, evenimentul sărbătorind 10 ani de existență ai GPeC (Gala Premiilor eCommerce) cu “speakeri de nota 20″, potrivit organizatorilor. Invitatul special al GPeC Summit este geniul în marketing online, Neil Patel, care va vorbi pentru prima oară în România de pe scena GPeC. Atât Neil, cât şi restul speakerilor invitați sunt experți recunoscuți şi urmăriți online cu frecvență mare de întreaga industrie de e-commerce şi marketing online din România.

8 experți de talie mondială vin la GPeC Summit!

Neil Patel este co-fondatorul Crazy Egg, Hello Bar şi KISSmetrics şi unul dintre cei mai cunoscuți bloggeri de marketing de peste hotare. Printre clienții săi se numără companii precum Amazon, NBC sau HP pe care i-a consiliat şi i-a ajutat să îşi crească vânzările. Wall Street Journal l-a desemnat unul dintre cei mai influenți oameni din online, iar Forbes l-a plasat în top 10 marketeri online. Preşedintele SUA, Barack Obama, l-a plasat în top 100 antreprenori sub 30 de ani.

Chris Goward este Preşedintele WiderFunnel şi creierul din spatele metodelor LIFT™ şi Kaizen™. Chris a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienți cum ar fi Google, Electronic Arts, Magento şi BuildDirect.com şi este autorul cărții “You Should Test That”, un bestseller internațional despre cum orice afacere se poate imbunătăți semnificativ prin A/B testing.

Craig Sullivan este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuți experți la nivel mondial în Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience şi Voice of Customer. A contribuit la dezvoltarea echipelor şi la cresterea prezenței online a companiilor de top precum: Google, LOVEFiLM, Lego, John Lewis, eBay etc. Prin tehnicile de optimizare a conversiilor şi testele rapide, Craig a adus companiilor cu care lucrează în ultimii 5 ani un beneficiu de peste 500 de milioane de Euro.

Simo Ahava (Head of Analytics Netbooster) este expert Ȋn soluțiile de customizare web analytics şi tag management menite să îmbunătățească întregul ciclu de viață al colectării, procesării şi raportării de date. Principalele arii de specialitate ale lui Simo sunt Google Analytics şi Google Tag Manager, Google numindu-l Google Developer Expert în aceste două segmente.

Matthew Woodward este unul dintre cei mai cunoscuți marketeri online, fiind apreciat pentru tutorialele detaliate pe care le publică pe blogul personal. Matt a contribuit la succesul multor brand-uri internaționale din punct de vedere al strategiei de marketing online “out of the box” care il reprezintă. Blogul lui a luat naştere ca urmare a unui experiment de SEO: a vrut sa verifice dacă este posibil sa rankezi un website fără link building, iar numărul de premii câştigate au demonstrat că a reuşit.

Ivan Mazour este CEO & Founder Ometria – platforma de marketing şi predictive analytics construită special pentru retaileri în scopul de a-i ajuta să îşi utilizeze datele pentru a-şi automatiza şi personaliza comunicarea cu clienții. Ometria este susținuta de antreprenorii şi investitorii SaaS şi e-commerce de top ai Londrei şi a fost votată de revista WIRED drept unul dintre cele mai promițătoare startup-uri în e-commerce din Marea Britanie.

Matt Komorowski este Head of Sales pentru PayPal Central and Eastern Europe, responsabil cu dezvoltarea de parteneriate de afaceri, extindere regională şi asigurarea de new business în peste 20 de țări din regiune. Ȋnainte de PayPal, Matt a lucrat ca Head of Sales la Groupon Polonia, consultant la The Boston Consulting Group şi manager Avon Cosmetics.

Yauhen Khutarniuk este Head of SEO at Link-Assistant.com, dezvoltatorul SEO PowerSuite – tool folosit de cele mai importante companii cu prezență online la nivel mondial. Yauhen are 9 ani de experiență în marketing online şi este unul din pionierii SEO din Belarus, fiind pasionat de web analytics şi de orice fel de strategie de optimizare inovativă.

GPeC Summit: 3 zile de conținut premium şi networking cu elita comerțului online

Ziua de 11 Mai este dedicată Conferinței GPeC, constând în keynote speeches şi panel-uri de dezbatere cu unii dintre cei mai buni specialişti internaționali şi români în e-commerce şi marketing online. Tot in prima zi se desfăşoară, în paralel, GPeC E-Commerce Expo – locul în care companiile care oferă servicii şi soluții e-commerce au ocazia să se întâlnească față în față cu potențialii clienți (magazinele online), obținând lead-uri şi parteneriate.

Zilele de 12 si 13 Mai sunt dedicate workshopurilor axate pe cele mai “hot” topicuri pentru orice magazin online: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz, Management, Loializarea Clienților etc.

Peste 700 de participanți sunt aşteptați la GPeC Summit, reprezentanții celor mai importante companii de profil din Romania şi din țările din jur.

“GPeC Summit este evenimentul pe care nicio companie care are prezentă online sau îşi doreşte să îşi extindă afacerea din retail-ul tradițional în mediul online, nu ar trebui să il rateze. Iar cand spun asta, ma refer la speakerii de top pe care ii avem invitati – multi dintre ei pentru prima oara in Romania – de la care nu poți decât să absorbi şi să îți notezi fiecare idee ca să vinzi mai mult şi să îți creşti afacerea”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Ȋnscrierile la GPeC Summit sunt în desfăşurare, biletul de acces pentru cele 3 zile de eveniment fiind in valoare de 147 EUR (TVA, servicii de catering şi traducere simultana incluse). Ȋn plus, magazinele online care aleg sa se inscrie in Competitia GPeCC, au acces gratuit la GPeC Summit (în funcție de pachetul ales). Deloc în ultimul rand, orice companie interesată să îşi promoveze serviciile în cadrul GPeC E-Commerce Expo, poate găsi informații detaliate despre cum o poate face pe website-ul organizatorilor.

Detalii şi înscrieri pe website-ul evenimentului la www.gpec.ro.

GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier
Sustinut de: ContentSpeed, DPD Romania, Garanti Bank, Microsoft Romania, New Black, NewsMAN, Orange Romania, Retargeting, SameDay Courier, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Cu sprijinul: 2Parale, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, EventLink, Marketizator, Saveur, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Expert, IQads, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, PR wave, Romania Pozitiva, ShopMania, Smark, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, Ziare.com
Bloggeri parteneri GPeC: Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Corina-Maria Scheianu / Elena Ciric / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Raluca Popa / Sabina Cornovac / Sorin Rusi

GPeC 2015 – De 10 ani scriem împreună Istoria Comerțului Electronic Românesc

Bucuresti, 03.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.