Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Expert international in comunicare digitala va oferi solutii la Digital Marketing Forum 2009

Cel mai important forum dedicat comunicarii in mediul online si mobile, Digital Marketing Forum, va beneficia de participarea lui Julian Smith, Director of Digital Insight &Research in cadrul MEC Interaction EMEA, divizie a retelei globale Mediaedge:cia.

Julian Smith are peste 11 ani de experienta in marketing digital, fiind specializat atat in elaborarea de analize complexe asupra comportamentului consumatorului in lumea digitala cat si in dezvoltarea de strategii integrate de comunicare prin intermediul noilor media.

Julian este un lider recunoscut in marketing digital si comunicare, fiind unul dintre cei mai populari si mai respectati vorbitori ai celor mai importante evenimente dedicate industriei online din Europa.

In cadrul MEC Interaction EMEA (parte a Mediaedge:cia), Julian e implicat activ in cercetarea si promovarea mediului digital si contribuie substantial la dezvoltarea de strategii de comunicare integrate pentru toti clientii retelei. Prin intermediul cercetarilor si analizei detaliate asupra tendintelor din industrie, atat din perspectiva consumatorilor cat si a specialistilor in marketing, Julian faciliteaza dezvoltarea de strategii de comunicare inovatoare.
Inainte de a se alatura echipei MEC Interaction EMEA, Julian a petrecut trei ani ca European Online Advertising & Marketing Analyst in cadrul companiei de cercetare JupiterResearch. De asemenea, Julian a lucrat vreme de peste sase ani in agentii de top din Londra in domeniul marketingului digital.
"In urma parteneriatului MEC Interaction cu Evensys incheiat in acest an, am facut toate eforturile pentru a aduce la Digital Marketing Forum 2009 unul dintre specialistii de top ai retelei noastre. Suntem increzatori ca vizunea, experienta si pasiunea lui Julian vor contribui substantial la o mai buna intelegere la Bucuresti a oportunitatilor oferite de mediile emergente si a faptului ca implicarea activa a consumatorului cu brandul este fundamentul pe care piata on-line isi creeaza modelele”, a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, Mediaedge:cia Romania.

“Avand in vedere provocarile cu care vine anul 2009 in materie de comunicare, forumul isi propune sa reuneasca adevarati specialisti in marketing digital, care sa ofere solutii si informatii relevante profesionistilor din industria locala. Astfel, Julian Smith va contribui cu studii de caz, strategii si tehnici de comunicare in mediul digital, elemente esentiale pentru o campanie eficienta de promovare”, sustine Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Digital Marketing Forum este organizat de Evensys si va avea in parteneriat cu agentiile Ogilvy Interactive si MEC Interactive. Sponsorii evenimentului sunt Voxline, Think Digital si Netopia.

Prima zi a evenimentului Digital Marketing Forum, 25 februarie, va include doua conferinte si sase seminarii sustinute de specialisti in new media din tara si strainatate, recunoscuti pentru crearea unora dintre cele mai de impact campanii de marketing. Cea de-a doua zi, 26 februarie, va consta in workshop-uri in cadrul carora specialistii in marketing vor putea dezbate 
solutiile si tacticile ce sustin eficienta in campaniile online.

Mediaedge:cia (MEC) are ca principal obiectiv sa creeze o relatie de implicare activa intre consumatori si marcile clienţilor sai, cu scopul de a spori notorietatea marcilor, de a intari relatia cu ele si de a creste vanzarile acestora. Serviciile includ analiza profilului consumatorului si ROI, strategia si planificarea comunicarii, cumparare si planificare media, interactiune (digitala, directa si cu ajutorul motoarelor de cautare), consultanta in proiecte sportive, de divertisment si cauze sociale precum si oportunitati de comunicare in retail. Cei 4.500 de specialisti talentati si motivati lucreaza pentru clientii locali, regionali si globali in cele 250 de birouri, din 84 de tari. MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP. Pentru mai multe detalii puteti accesa www.mecglobal.com.

Mai multe informatii despre evenimentul Digital Marketing Forum sunt disponibile la www.digitalforum.ro

Bucuresti, 18.02.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.