free download 78 travel guides written by experts

Experiente americane autentice, cu Pizza Hut si Golin

Vara este cea mai iubită perioadă a anului, în special datorită vacanțelor petrecute cu prietenii și familia. Pentru cei care nu au ajuns anul acesta în SUA, dar care și-au dorit să trăiască alături de cei dragi o vacanță americană, Pizza Hut și Golin au pregătit o vară de momente autentice cu American Dining Experience și Star of Flavors.

„Pizza Hut este un brand puternic în România, recunoscut în special pentru varietatea blaturilor și a rețetelor de pizza. Star of Flavors a reconfirmat această reputație, cu o nouă inovație la nivel de blat, în timp ce American Dining Experience este un proiect prin care ne consolidăm identitatea americană și propunem fanilor noștri rețete noi și autentice. Și de această dată, cu ajutorul Golin am găsit abordările potrivite pentru a transmite mesajele noastre fanilor Pizza Hut”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery.

„Conceptul activităților de PR Pizza Hut din această vară a venit din ADN-ul american al brandului, din ideea că mulți dintre noi adoptăm obiceiuri, trenduri americane, inclusiv din punct de vedere culinar. La Pizza Hut, toate aceste trenduri devin foarte accesibile, iar prin campania de PR ne-am dorit ca Pizza Hut să devină top of mind pentru consumatori atunci când vor să ia o masă în stil american în oraș. Pentru cele două campanii am abordat într-un mod interactiv presa și bloggerii, oferindu-le experiențe directe cu produsele Pizza Hut”, adaugă Irina Roncea, Director, Golin România.

American Dining Experience reprezintă un proiect pilot, în cadrul căruia clienții Pizza Hut au posibilitatea de a se bucura de cele mai populare și mai apreciate preparate nord-americane, cum sunt burgerii, coastele sau aperitivele specifice, în restaurantul de la Universitate. Proiectul a fost comunicat de către Golin printr-un eveniment de lansare conceput ca o călătorie culinară în America. Jurnaliștii și bloggerii invitați au avut acces la eveniment în baza unei vize speciale – American Experience Visa – și s-au putut fotografia în fața restaurantului cu o motocicletă Harley Davidson. După ce au aflat prin ce este special noul meniu, invitații au avut posibilitatea să încerce preparatele și să ofere feedback pe loc, într-un dialog deschis cu reprezentanții Pizza Hut.

Campania Star of Flavors, desfășurată în perioada mai-iunie 2015, a avut ca obiectiv comunicarea noului blat Pizza Hut și Pizza Hut Delivery în formă de stea, cu opt triunghiuri umplute cu un amestec delicios de cremă de brânză și ierburi aromate. Pentru a transmite ideea că Star of Flavors înseamnă gusturi și momente speciale pe care le poți împărtăși cu prietenii, Pizza Hut și Golin au reinventat un joc distractiv, Învârte sticla, transformându-l în Învârte steaua. Jurnaliști, bloggeri și vedete au primit un joc în formă de stea, cu opt provocări în opt colțuri, degustând, în același timp, rețetele Pizza Hut pe blatul original. De asemenea, vedetele au primit câte un suport de farfurie personalizat, în formă de stea Walk of Fame.

Echipa Pizza Hut implicată în cele două campanii a fost formată din Monica Eftimie (Chief Marketing Officer), Cristina Porumbel (Brand Manager), Ana Cucută (Brand Manager), Claudia Porojan (PR Manager).

Echipa Golin a fost alcătuită din: Irina Roncea (Director), Alina Ștefan (Manager), Raluca Stoica (Media Associate), Raluca Duță (Chief of the Bridge™), Andra Iazăgeanu (Digital Specialist) și Simina Zidaru (Creative Associate).

Bucuresti, 21.09.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *