metalshow

“Evolutie” – pentru Logan Prestige

Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a modelului Logan Prestige intitulata “Evolutie” si axata in principal pe un spot TV cu acelasi nume.  

Conceptul campaniei este cel de evolutie, de dezvoltare fireasca, naturala, un proces prin care orice model de referinta trece mai devreme sau mai tarziu. Modelul Logan evolueaza, prin lansarea Prestige, atat in sensul unei motorizari superioare (ca putere si ca tehnologie) cat si in sensul rafinarii unor detalii de design exterior si interior. Producatorul de automobile a dorit sa comunice aceasta lansare de produs intr-un mod spectaculos din punct de vedere estetic, grafic, care sa reflecte in primul rand imbunatatirile de design. Obiectivul secundar al companiei Dacia a fost de a consolida imaginea marcii Dacia Logan.

Insightul care a stat la baza briefului de creatie consta in ideea ca detaliile conteaza, iar in cazul Logan Prestige rafinarea, evolutia, reprezinta schimbarea esentiala care trebuie comunicata. Graffiti BBDO a dezvoltat conceptul de evolutie intr-o executie in care masina este prezentata intr-un mediu natural, sugerat prin lumina, decoruri, si mai ales soundtrack, metamorfozandu-se organic, asemeni unui animal, din modelul clasic in cel nou. Echipa de creatie a optat pentru o metamorfoza de organism viu, desi se stia ca este mult mai dificil de realizat in postproductie, si nu pe una tehnica, de mecanism, tocmai pentru a sublinia ideea de evolutie fireasca a modelul Logan.

Campania “Evolutie” include un spot TV si internet si se adreseaza consumatorului pragmatic, optimist, care doreste sa se bucure, impreuna cu familia, de viata de zi cu zi, dar care e si foarte exigent, cerand mereu mai mult. Fiind un model superior – varf de gama – Logan Prestige raspunde nevoilor acestor consumatori.

Spotul a fost editat in varianta de 30” si este difuzat in perioada septembrie-octombrie 2006 pe principalele posturi TV nationale.

Filmarea spotului s-a facut in studiorile Castel Film (casa de productie) si a durat o zi, avand ca regizor si in acelasi timp DOP pe Avi Karpik. Marea provocare a fost filmarea in paramentri absolut identici a modelul clasic si a celui nou, pentru a se putea obtine suprapunerea lor perfecta necesara postproductiei. De asemenea spectaculoasa a fost si inundarea studioului, pentru filmarea packshot-ului in care masina apare in apa. In acest scop s-a construit o piscina imensa, cam in doua treimi din studio, adanca de vreo 10 cm, prin care trece masina la final. Filmat in doar o zi, spotul a impus insa o postproductie de mai multe saptamani, realizata de Abis Studio.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din:
–    Automobile Dacia Groupe Renault: Didier Vidalinc –Director de Marketing, Eduard Croitoru – Director de Publicitate, Claudia Rosoga – Director Adjunct de Publicitate;
–    Graffiti BBDO: Bogdan Mirica – Creative Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Gelu Florea – Art Director, Monica Garbur – AV Production Manager si Liviu Isop – AV Producer, Sorin Psatta – Strategy & Reserach Director, Simona Costea – Account Director si Daniela Ioan – Account Executive;
–    Media Direction: Virginia Lungu – Media Manager.

Bucuresti, 9.10.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *