Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Euroweb Romania confirma estimarile de crestere a veniturilor cu 4% in 2012

Compania a reusit prima crestere a veniturilor din ultimii 4 ani printr-o modificare radicala a strategiei de business

Odata cu rezultatele financiare ale companiei la finalul trimestrului al treilea, Euroweb Romania poate confirma o crestere a veniturilor in 2012, prima crestere din 2008.

Desi procentul de crestere este destul de mic, circa 4% (crestere de la 8,1 milioane de euro in 2011 la 8,4 milioane in 2012), aceasta realizare este semnificativa in contextul unui nivelul foarte inalt al eroziunii preturilor (de aproximativ 20% in fiecare an pentru veniturile existente) care marcheaza piata de telecomunicatii din Romania. Mai mult, aceasta crestere vine in conditiile unei crize economice severe si a unei instabilitati marcare in zona euro.

Stuart Evers, CEO al Euroweb, declara: “Ne bucuram sa putem estima o crestere a veniturilor, pentru prima data dupa 4 ani. Avand in vedere competitia severa din Romania, dar si continua eroziune a preturilor, care ne afecteaza, aceasta crestere a veniturilor reprezinta de fapt aproximativ 24% in realitate, ceea ce reprezinta o realizare extraordinara, mai ales avand in vedere climatul economic in cadrul caruia ne desfasuram activitatea. Consider ca oricine din industria de telecomunicatii va fi de acord ca o crestere a veniturilor in acest moment, fie ea chiar si modesta, este un obiectiv greu de atins, daca nu chiar imposibil, drept pentru care suntem foarte mandri de realizarea noastra. Multe multumiri intregii echipa Euroweb, partenerilor nostri si, mai ales, clientilor nostri”.

Realizarile exceptionale obtinute anul acesta de operatorul roman de telecomunicatii vin ca rezultat al schimbarii strategiei si echipei manageriale. Astfel, Euroweb isi propune sa fie liderul roman in domeniul atentiei fata de client, concentrandu-se se construirea unei relatii cu actualii clienti si pe atragerea de noi clienti in portofoliu.

Bucuresti, 15.10.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.