free download 78 travel guides written by experts

Euroweb Romania – cifra de afaceri de 22,3 milioane de lei in primele 6 luni ale anului 2009

Operatorul de telecomunicaţii raportează o creştere cu 4,5% a cifrei de afaceri şi cu 22% a EBITDA, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut 

Bucureşti, 20 iulie 2009 – Euroweb Romania anunţă rezultatele financiare înregistrate la finalul primului semestru al anului 2009. Cifra de afaceri a companiei pentru primele 6 luni ale anului se ridică la 22.300.000 de lei, în creştere cu 4,5% faţă de rezultatele înregistrate pentru semestrul I din 2008. În ceea ce priveşte EBITDA, principalul indicator urmărit de Euroweb, rezultatele înregistrate indică o creştere cu 22% faţă de S1 2008, până la valoarea de 5.400.00 de lei.

„Rezultatele obţinute coincid cu planificarea făcută încă de la finalul anului trecut, când  estimam  creştere pentru anul în curs”, declară Denisa Popescu, Directorul Financiar al companiei Euroweb Romania.”Iată că ni se confirmă prognosticul, un motiv în plus pentru a urmări acelaşi obiectiv ambiţios şi în a doua parte a anului”.
În ceea ce priveşte evoluţia indicatorilor financiari în prima parte a anului, previziunile companiei s-au adeverit şi de această dată, cifrele înregistrate indicând o încetinire a ritmului de creştere în al doilea trimestru al anului. „Dacă după primele trei luni înregistram o creştere de 10% a cifrei de afaceri, perioada imediat următoare s-a dovedit a fi, conform estimărilor, mai dificilă pentru întreg mediul de afaceri, fapt care se reflectă şi în rezultatele obţinute. Avansul din primul trimestru a atenuat scăderea ritmului de creştere din perioada imediat următoare, astfel încât rezultatele la jumătatea anului se încadrează perfect în limitele bugetate”, adaugă Denisa Popescu.  

Evoluţia indicatorului EBITDA, în creştere cu 22% faţă de valorile înregistrate la jumătatea anului trecut, este pusă de către reprezentanţii companiei pe seama implementării cu succes, încă din cursul anului 2008, a unui sistem intern de eficientizare a costurilor, bazat pe transparenţă şi vizibilitate. „Eficientizarea costurilor nu este sinonimă cu tăierea acestora. Noi am reuşit să eficientizăm costurile prin implementarea unui sistem informatic care oferă vizibilitate maximă şi de asemenea prin încurajarea publicului nostru intern – angajaţii – de a contribui la atingerea obiectivului companiei de creştere a EBITDA”, mai declară Denisa Popescu.

Euroweb a încheiat anul 2008 cu o cifră de afaceri de 44.500.00 de lei şi EBITDA de 9.400.000 lei, obiectivul declarat pentru finalul lui 2009 fiind creşterea cu 10%.

Bucuresti, 20.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *