Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Euroweb da startul campaniei de aniversare a celor 10 ani de activitate

în cadrul pieţei de telecomunicaţii din România

Campania marcată de aniversarea unui deceniu de Internet debutează
 printr-un teambuilding cu tentă festivă 

Euroweb Romania anunţă campania de marcare a celor 10 ani de activitate a companiei în cadrul pieţei de telecomunicaţii românească. Campania debutează astăzi cu acţiuni de comunicare internă, printr-un teambuilding cu program special, sub sloganul „10 ani de Internet”. Aniversarea va pune accent pe tradiţia şi experienţa unuia dintre cele mai vechi nume din telecomul românesc. Campania aniversară va fi susţinută pe parcursul a 5 luni cu activităţi specifice de marketing şi comunicare, finalizându-se în toamnă printr-un eveniment inedit dedicat cu precădere  reprezentanţilor mass media.

Anul de naştere al Euroweb Romania este 1998, an în care a fost înregistrată societarea privată Mediator S.A, pionier al Internetului autohton. Echipa Mediator din 1998 a pus bazele reţelei de radio în 2,4 GHz din Bucureşti şi din ţară. Fără a deţine o infrastructură proprie, Mediator S.A. se număra la acel moment printre puţinele companii care furnizau Internet, începând colaborarea cu nume mari ale telecomunicaţiilor la nivel mondial, ca de exemplu Pantel Ungaria.

În anul 2000, fondul de investiţii american Euroweb International Corp. achiziţionează Mediator S.A. şi Divizia Internet Rokura. Intrarea într-un grup măreşte potenţialul companiei, apar puncte de lucru în Iaşi, Cluj, Timişoara. Activitatea în ţară se dezvoltă şi prin intermediul firmelor partenere. Infrastructura se bazează în această perioadă în principal pe relaţia cu SNR.

Anul 2003 aduce o schimbare majoră în Euroweb Romania. Se modifică structura managerială prin sosirea lui Laurenţiu Stan în fruntea companiei, şi de asemenea şi strategia de dezvoltare. Până în 2005 se cristalizează echipa managerială care ghidează compania prin piaţa în care concurenţa se ascute treptat. Tot în această perioadă începe construirea reţelei de fibră optică, tehnologie care va sta la baza serviciilor oferite de Euroweb.

Din 2005 Euroweb Romania are un nou acţionar majoritar, şi anume Invitel Rt., al doilea operator de telefonie fixă din Ungaria. În aprilie se lansează serviciul de telefonie Eurovoice, primul serviciul funcţional VoIP din Europa de Sud-Est şi al treilea din lume.

În 2007 grupul HTTC, care înglobează deja brandurile Invitel. RT., Pantel şi Euroweb Romania, achiziţionează compania Memorex AG, devenind astfel grupul cu cea mai extinsă infrastructură proprie din Sud-Estul Europei.

Bucuresti, 23.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.