Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Eurosport realizeaza hat trick-ul la Gala Premiilor TV pentru Sport la SPORTEL 2015

· “Cel Mai Bun Acord pentru Drepturi TV” acordat canalelor Eurosport și Discovery pentru achiziționarea drepturilor TV și pe toate platformele pentru Jocurile Olimpice în Europa din 2018-2024
· Eurosport desemnat “Cea Mai Bună Televiziune de Sport”
· Peter Hutton, CEO Eurosport, desemnat “Liderul Anului în Media”

În cadrul ediției inaugurale a Galei Premiilor TV pentru Sport, care s-a desfășurat aseară în Monaco la SPORTEL, cea mai importantă reuniune a liderilor din industria media de sport, Eurosport a câștigat la toate cele trei categorii la care a fost nominalizat, încheind astfel o lună extraordinară după ce a fost desemnat și “Canalul TV al Anului” la Gala Premiilor pentru Conținut și Inovație. Câștigătorii din cadrul Galei Premiilor TV pentru Sport au fost desemnați prin votul participanților de la SPORTEL.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: “A fost o surpriză deosebită și o realizare extraordinară să câștigăm trei premii la Gala Premiilor TV pentru Sport. Este minunat să fii recunoscut la categoriile pentru “Cel Mai Bun Acord pentru Drepturi TV” și “Cea Mai Bună Televiziune de Sport”, într-un an în care am investit mult în Eurosport pentru a îmbunătăți experiența vizionării pentru fanii de sport. Nu doar că am demonstrat angajamentul nostru de a achiziționa unele dintre cele mai importante drepturi sportive, cum ar fi Jocurile Olimpice în Europa pentru Eurosport și Discovery începând din 2018, dar am și oferit telespectatorilor cea mai convingătoare experiență a vizionării. Anul acesta, oferta noastră cuprinde magazine în prime time, producții îmbunătățite de la fața locului și experți extraordinari. Toate acestea ne-au ajutat să înregistrăm ratinguri record pentru competițiile reprezentative. Sunt încântat că realizările noastre au fost recunoscute de semenii nostri la SPORTEL.”

“Faptul că am fost desemnat “Liderul Anului în Media” este măgulitor. Sunt norocos să pot reprezenta o echipă extraordinar de talentată, formată din colegii mei de la Eurosport și Discovery. Toate aceste premii recunosc eforturile lor susținute din acest an de tranziție.”

În luna iunie a acestui an, Comitetul Olimpic Internațional a acordat drepturile TV și pe toate platformele în 50 de țări din Europa canalelor Discovery și Eurosport pentru perioada 2018-2024. Cu o medie de 10 canale în fiecare piață și cea mai bună ofertă de sport pe platforme online și OTT din Europa, Discovery și Eurosport aduc cea mai amplă acoperire de până acum, ajungând la peste 700 de milioane de telespectatori din Europa. Acordul asigură o acoperire amplă a Jocurilor Olimpice, inclusiv pe canale libere la retransmisie.

În mai 2014, Discovery Communications a preluat pachetul majoritar al Eurosport. De atunci, canalul a achiziționat peste 8.000 de ore de transmisiuni pe an – dintre care peste 4.000 în direct – din cadrul a peste 50 de competiții, consolidând astfel poziția Eurosport drept cea mai importantă destinație pentru conținut sportiv premium, care oferă fanilor locali evenimente sportive de top. În plus față de Jocurile Olimpice, printre drepturile achiziționate în acest an se numără Liga Campionilor în Singapore, F1 în Portugalia, Wimbledon în Belgia și Serie A și Ligue 1 în Olanda.

Investiția în producție și în experții noștri se reflectă în recordurile de audiență din ultima vreme pentru numeroase evenimente sportive majore, cum ar fi US Open la tenis sau Turul Spaniei la ciclism, ale căror ediții din acest an au fost cele mai bune înregistrate vreodată pe Eurosport. Eurosport 2 a înregistrat de asemenea creșteri de rating de aproximativ 20% în 2015.

Gala Premiilor TV pentru Sport este o ceremonie nouă, creată pentru a recunoaște și pentru a onora unele dintre cele mai importante mărci și cele mai influente figuri din industria media de sport la nivel mondial, care coincide cu convenția SPORTEL desfășurată anual la Monaco. Evenimentul reunește numeroase legende din sport și invitati speciali din media, sport și divertisment, inclusiv superstaruri din fotbal, precum Rio Ferdinand sau Luis Figo.

Organizat în parteneriat de SPORTEL și Play for Change, evenimentul are ca scop strângerea de fonduri pentru a sprijini inițiative caritabile din toată lumea și pentru a oferi astfel copiilor și tinerilor, care provin din medii defavorizate, șansa să își schimbe viața în bine.

Lista nominalizaților la aceste categorii din cadrul ediției din 2015:

“Cel Mai Bun Acord pentru Drepturi TV”:
Acordul Discovery și Eurosport pentru Jocurile Olimpice în Europa
Acordul Perform cu WTA pentru drepturi media la nivel mondial
Acordul Sportsman Media Group cu Bundesliga pentru legate de pariuri

“Cea Mai Bună Televiziune de Sport”:
Eurosport
BT Sports
Le TV Sports

“Liderul Anului în Media”:
Peter Hutton, CEO, Eurosport
Joerg Daubitzer Managing Director, DFL Sports.

Bucuresti, 13.10.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.