free download 78 travel guides written by experts

Europa Centrala si de Est, motorul de crestere pentru vanzarile Ruukki in T3

Evoluţia vânzărilor din ultimul trimestru financiar în această regiune este dublă faţă de media înregistrată de companie pe plan global. România este ţara care livrează cele mai multe produse pentru pieţele din această regiune.

Furnizorul de soluţii metalice Ruukki, cu activităţi şi pe piaţa din România, a raportat o creştere de 10% a vânzărilor globale în ultimul trimestru al acestui an comparativ cu rezultatele din perioada iulie-septembrie din anul precedent. Europa Centrală şi de Est (ECE) a fost zona care a contribuit cel mai mult la acest avans, vânzările din această zonă avansând cu 19,5% în perioada menţionată.

Compania finalndeză Ruukki, unul dintre principalii jucători activi în România pe piaţa de acoperişuri, panouri termoizolante, hale metalice şi oţeluri speciale, a anunţat vânzări totale de 674 de milioane de euro în ultimul trimestru financiar al anului, respectiv perioada iulie-septembrie 2011, în creştere cu aproape 60 de milioane de euro faţă de perioada similară a anului precedent. Mai mult de 15% din aceste venituri au fost realizate ca urmare a activităţii de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est.

„Cele mai bune vânzări nete au fost înregistrate în ultimele luni pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, creşterile din această zonă venind în special în zona diviziei de construcţii. Pe această divizie am înregistrat şi o îmbunătăţire a profitului operaţional, precum şi creşteri ale volumului comenzilor pentru produse de tipul învelitorilor destinate sectorului rezidenţial, situaţie înregistrată pe aproape fiecare piaţă din regiune”, declară Sakari Tamminen Preşedinte şi CEO Ruukki.

Pe divizia de construcţii compania a înregistrat venituri de 216 milioane de euro în ultimul trimestru financiar, cu 21% mai mult decât în perioada similară a anului precedent. Pentru primele nouă luni ale anului, încasările de pe divizia Ruukki Construction au totalizat 549 milioane de euro. Activitatea companiei este structurată pe trei mari divizii: Ruukki Construction, Ruukki Enegineering şi Ruukki Metals.

Pentru primele nouă luni creşterea vânzărilor totale ale companiei a fost de 18%, veniturile Ruukki depâşind astfel nivelul de 2 miliarde euro. În acelaşi interval, creşterile pe toate diviziile din ECE au fost de 36%, veniturile înregistrate în această regiune de la începutul anului fiind de 275 milioane de euro.

Cea mai mare investiţie într-o unitate de producţie pentru divizia Ruukki Construction a grupului în afara Finlandei, ţara de origine a acestuia, este cea din România. Cele mai multe dintre produsele comercializate în Europa Centrală şi de Est au fost produse în fabrica de la Bolintin Deal. Fabrica Ruukki din România a devenit hub de producţie pentru grupul finlandez începând cu anul 2009, când au fost transferate liniile de producţie din Cehia si Ungaria, fapt care a crescut capacitatea centrului de producţie de la Bolintin Deal cu 20%.

Ţările din Europa Centrală şi de Est în care compania are birouri sunt România, Croaţia, Cehia, Ungaria, Polonia, Serbia, Slovenia, Slovacia şi Bulgaria.

Pe piaţa din România vânzările de învelitori au explodat încă din prima parte a acestui an când compania a anunţat creşteri de 250% a vânzărilor la nivel local. Principalii factori care au făcut posibil acest lucru au fost regândirea portofoliului și adaptarea acestuia la specificul cererii din România, avantajele pe care le oferă statutul de producător local, lansarea de produse noi, strategia de marketing din ultimii ani și activitatea intensă a rețelei de peste 120 de distribuitori la nivel național.

Bucuresti, 20.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *