Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Eureko vorbeste „Despre tine. Despre incredere”

Începând cu luna februarie, în urma procesului de rebranding, Interamerican a devenit Eureko pe piaţa din România. Acum, Eureko, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, se adresează românilor prin intermediul primei sale campanii media locale.

Campania integrata de comunicare debutează cu spotul TV „Despre tine. Despre încredere” produs de Ogilvy România.

”Am realizat acest spot cu gândul la obiectivele pe care Eureko le urmăreşte în România: concentrarea pe produse de asigurări de viaţă, pensii şi asigurări de sănătate astfel încât atât clienţii actuali cât şi viitorii noştri clienţi să aibă încredere că beneficiază de cele mai inovatoare servicii,” a declarat Adina Rotileanu, Director Marketing & PR Eureko România.

Ideea creativă a spotului a pornit de la faptul că Eureko face deja parte din viaţa românilor, fiind alături de aceştia în momentele fireşti ale vieţii de zi cu zi – atunci când sunt la plimbare în parc, la o cină romantică, cu prietenii la un meci de fotbal sau în timpul spectacolului.

„Despre tine. Despre încredere” vorbeşte despre miile de români care au ales deja să fie parte a familiei Eureko şi care întâmpină cu încredere oportunitatea apartenenţei la un grup financiar internaţional care şi-a dobândit reputaţia de a fi inovator, de încredere şi cu servicii care depăşesc aşteptările.

Campania se va desfăşura pentru o perioadă de o lună, februarie–martie 2009, şi va avea componente de TV, print, radio, precum şi o componentă neconvenţională pe segmentele internet şi outdoor.

Din partea Eureko România au contribuit la această campanie: Adina Rotileanu – Director Marketing & PR şi Shaun Russell – Chief Commercial Officer.
Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Ciprian Tudor – Creative Director, Donald Simionoiu – Senior Art Director, Alexandra Murray – Group Account Director, Daniela Ioan – Account Manager, Oana Boghici – AV Producer.

Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către MindShare România: Mirabela Pricopi – Mindshare Director, Client Leadership şi Elena Răduţă – Mindshare Manager, Exchange.

Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Henri Bassil şi au fost realizate cu ajutorul casei de producţie ABIS.

Bucuresti, 24.02.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.