Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Euler Hermes, lider mondial în asigurarea creditelor comerciale, devine Allianz Trade

Allianz logo

Euler Hermes, lider mondial în asigurarea creditelor comerciale, deschide un nou capitol în istoria asigurărilor, devenind de astăzi Allianz Trade. Încă din 2018, compania este parte a Grupului Allianz, astfel că noua identitate subliniază performanțele grupului și constituie un avantaj major în susținerea planului strategic pe următorii trei ani, consolidând poziția ca jucător global.

Rebrandingul reiterează ambiția Grupului de a se dezvolta în toate domeniile de activitate și zonele geografice în care operează, bazându-se pe trei piloni importanți: extinderea activităților, a motoarelor de creștere și pregătirea pentru o nouă lume.

„De astăzi suntem Allianz Trade. Ce înseamnă aceasta pentru compania noastră, pentru clienții noștri și pentru angajații noștri? Într-un cuvânt: înseamnă mai mult. Mai multă expertiză și cunoștințe globale care generează mai multe soluții locale. Mai multă încredere în ziua de mâine, mai multe oportunități de a ajuta companiile să se dezvolte. Mai multă capacitate de anticipare și mai multe servicii personalizate. Mai multă abilitate în a ține pasul cu transformările tehnologice. Mai multă vizibilitate care să atragă noi talente și mai multe oportunități de carieră pentru angajații noștri. Sunt multe motivele de entuziasmare, și de abia am început să explorăm posibilitățile”, spune Clarisse Kopff, CEO Allianz Trade.

Allianz logo

Urmărind extinderea avantajului competitiv prin furnizarea de servicii de cel mai înalt nivel, în toate segmentele de piață și bazându-se pe instrumente de asigurare contra riscurilor, pe abilitățile dobândite și pe infrastructura dezvoltată, Allianz Trade va continua dezvoltarea strategiei, în linie cu obiectivele Grupului.

Un alt obiectiv al companiei Allianz Trade îl reprezintă extinderea motoarelor de creștere, prin dezvoltarea soluțiilor de garanție și de specialitate (Transactional Cover Unit & Excess of loss) precum și prin noi investiții care vizează majorarea rapidă a cotelor de piață. Viziunea pe termen lung, urmărește pregătirea pentru o nouă lume a comerțului, astfel încât compania să rămână în fruntea jocului odată cu mutarea comerțului B2B în online.

„Creșterea se află în centrul noii noastre strategii. Ne străduim să găsim soluții pentru clienții activi în economiile naționale și globale, deoarece creditul comercial asigură legitimitatea și executarea cu succes a tranzacțiilor comerciale. Rămânem ferm dedicați misiunii noastre de a furniza informații corecte și la timp și servicii prudente, stabile și bazate pe experiență. Intrăm într-o fază nouă și interesantă în devenirea companiei noastre și sunt încântată să pornesc în această călătorie, acum că am devenit Allianz Trade”, spune Clarisse Kopff.

Pășim cu încredere în ziua de mâine, rămânând fideli identității proprii

De peste 100 de ani, Euler Hermes oferă tuturor companiilor instrumente puternice, care contribuie la extinderea afacerii și protejarea activelor prin asigurări de credit comercial și garanții. Principalul obiectiv al companiei a fost, întotdeauna, anticiparea și atenuarea riscurilor prin furnizarea de informații economice care permit firmelor cliente să tranzacționeze cu încredere. Cunoștințele aprofundate despre piețe și cicluri economice, combinate cu analiza predictivă aplicată celui mai mare set de date ale companiei, permit poziționarea clienților cu un pas înainte.

Chris Townsend, membru al Consiliului de Administrație al Allianz SE, adaugă: „Suntem încântați că Euler Hermes devine Allianz Trade și suntem convinși că schimbarea va aduce multe beneficii în ceea ce privește conștientizarea, dezvoltarea afacerii, creșterea și inovarea. Allianz Trade este o societate unică, bazată pe date și pe tehnologie, de care suntem extrem de mândri.”

Prezicem astăzi riscul comercial și de credit, astfel încât companiile să aibă încredere în ziua de mâine

Allianz Trade este liderul mondial pe piața asigurărilor de credit comercial și un specialist recunoscut în domeniile: garanții, recuperarea creanțelor, crediti comercial structurat și risc politic. Rețeaua noastră proprie de informații analizează modificările zilnice în solvabilitatea unui număr de peste 80 de milioane de companii. Oferim companiilor încrederea de a tranzacționa, prin asigurarea plăților lor. Vă despăgubim compania în cazul unei datorii neperformante, dar, mai important, vă ajutăm să evitați din start datoriile neperformante. Ori de câte ori oferim asigurări de credit comercial sau alte soluții financiare, prioritatea noastră este protecția predictivă. Iar, dacă survine un eveniment neașteptat, ratingul nostru de credit AA vă garantează că avem resursele, susținuți de Allianz, de a vă acorda compensații și de a vă ajuta astfel să vă continuați activitatea. Având sediul central la Paris, Allianz Trade este prezentă în 52 de țări și are 5.500 de angajați. În 2021, cifra noastră de afaceri consolidată a fost de 2,9 miliarde EUR, iar tranzacțiile comerciale globale asigurate au reprezentat o expunere de 931 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați allianz-trade.com.

Notă de avertizare privind declarațiile anticipative

Declarațiile din acest document pot include perspective, declarații privind așteptările viitoare și alte declarații anticipative, bazate pe opiniile și ipotezele actuale ale conducerii companiei, și implică riscuri și incertitudini cunoscute și necunoscute. Este posibil ca, în realitate, rezultatele, performanțele sau evenimentele să difere semnificativ de cele exprimate sau implicite în aceste declarații anticipative. Diferențele pot apărea din diverse cauze, printre care enumerăm (I) modificări ale condițiilor economice generale și ale situației concurențiale, în special în activitățile de bază și în piețele de bază ale Grupului Allianz, (II) situația piețelor financiare (în special evenimente legate de volatilitatea pieței, lichiditate și credite), (III) frecvența și gravitatea daunelor asociate evenimentelor asigurate, inclusiv catastrofe naturale, și evoluția cheltuielilor asociate pierderilor, (IV) nivelurile și tendințele mortalității și morbidității, (V) nivelurile de persistență, (VI) în special în activitatea bancară, gradul de nerambursare a creditelor, (VII) nivelurile ratei dobânzii, (VIII) ratele de schimb valutar, inclusiv cursul de schimb euro/dolar american, (IX) modificări ale legilor și reglementărilor, inclusiv ale reglementărilor fiscale, (X) impactul achizițiilor, inclusiv aspecte legate de integrare și măsuri de reorganizare și (XI) factori generali de concurență, în fiecare caz la nivel local, regional, național și/sau global. Probabilitatea ca unii dintre acești factori să apară sau să se manifeste mai pronunțat este mai mare ca urmare a eventualelor activități teroriste și a consecințelor acestora.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.