Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„ETIQUETTE Magazine” se relanseaza cu un concept nou

Începând cu luna ianuarie 2016, publicația „ETIQUETTE Magazine” a fost preluată de noii proprietari, urmând ca primul număr al noii serii să apară in luna martie 2016, într-un concept inedit, cu o formulă editorială coordonată de cunoscutul jurnalist Horia Ghibuțiu.

Diana Vucicovici, publisher „ETIQUETTE Magazine”: „Revista se relansează cu un nou concept editorial, poziţionându-se ca o revistă lunară premium, cu focus pe subiectele, personalităţile şi experienţele elegante, promovând un stil de viață inteligent, sănătos și relevant. Publicația vizează cititorii din mediul urban, cu educație superioară și statut social ridicat, cu alegeri documentate și care apreciază experienţele şi produsele pentru valoarea pe care o aduc vieţii lor. „ETIQUETTE Magazine” inspira, informeaza, si delecteaza.”

Emilia Dolis, publisher „ETIQUETTE Magazine”: „Opțiunea pentru presa tiparită derivă din convingerea că lucrurile de valoare rămân scrise, iar cititorii cărora ne adresăm, din corporații și din mediul de afaceri, găsesc în „ETIQUETTE Magazine” cea mai autentică selecție de articole, rafinate până la grad de etichetă. „ETIQUETTE Magazine” aduce oportunitatea pentru partenerii noștri de a dezvolta proiecte editoriale creative, inovatoare.”
 
Horia Ghibuțiu, redactor-șef „ETIQUETTE Magazine”: „Preluarea unei publicații tipărite în 2016 presupune, dincolo de provocarea în sine, doze apreciabile de entuziasm și de curaj. Aceste trăsături se regăsesc printre cele probate de echipa „ETIQUETTE Magazine”, în rândurile căreia se găsesc nume de rezonanță ale publicisticii din România. Pentru că ținem la etichetă, vrem să facem din noul lunar un produs seducător, elegant și credibil”.

Noul proprietar, SC Revista Etiquette SRL, a finalizat tranzacția la sfârșitul anului 2015, achiziționând toate drepturile comerciale, intelectuale și cele de folosință ale mărcii „ETIQUETTE Magazine”. Publicația, lansată în vara anului 2012 ca revistă glossy cu conținut 100% autohton se află în prezent într-un amplu proces de rebranding și repoziționare, urmând ca primul număr al noii serii să apară în luna martie.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.