Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Estimare ZebraPay: o crestere de 2,5 ori a numarului de tranzactii in 2013

ZebraPay a încheiat parteneriate cu CFR Călători și PayU. Urmează noi servicii

ZebraPay – companie care oferă servicii de plăţi electronice prin intermediul terminalelor de tip self-service – estimează o creștere de 2,5 ori a numărului de tranzacții în 2013, în comparație cu anul trecut. În 2012, ZebraPay a înregistrat peste 600 de mii de plăţi prin intermediul terminalelor sale, amplasate în toată țara, iar în 2013 se aşteaptă la procesarea a peste 1.5 milioane de plăţi.

Estimarea se bazează pe creşterea organică a business-ului, pe de o parte şi pe lansarea de noi servicii şi de parteneriate pentru amplasarea terminalelor în locaţii cu trafic, pe de altă parte.

Cel mai recent parteneriat este cel cu CFR Călători, în vigoare de la 1 iulie. Acest parteneriat – anunțat aici – aduce publicului posibilitatea de a cumpăra bilete de tren cu o reducere de 7,85%, doar prin intermediul celor peste 600 de terminale ZebraPay, la nivel național. Terminalele se află în puncte de maximă concentrare a traficului din 90 de localităţi din toată ţara.

Un alt parteneriat este cel lansat, în primăvara acestui an, cu PayU, principalul integrator de plăţi online din România. Acest parteneriat le permite utilizatorilor să plătească, la terminalele ZebraPay, produsele şi serviciile achiziţionate online.
La sfârşitul lui 2012, în urma unui parteneriat cu retailerul Carrefour România, terminalele ZebraPay au fost amplasate în peste 70% din rețeaua Carrefour. Astfel, ZebraPay le vine în întâmpinare consumatorilor care vor să efectueze plăți și diverse achiziții, în timp ce-şi fac cumpărăturile obişnuite.

„Consumatorii români au nevoie din ce în ce mai mult de mobilitate. Mulți dintre aceștia au tot mai puţin timp la dispoziţie. Astfel, ei caută soluții la îndemână pentru plățile de zi cu zi – cum ar fi reîncărcarea cartelei, plata rovinietei sau a unui abonament pentru presă”, a declarat Adrian Badea, director executiv al ZebraPay. „Ne adaptăm și lucrăm permanent la soluții care aduc comoditate în utilizare şi siguranţă absolută a tranzacţiilor”, a spus directorul ZebraPay.

Monica Ungureanu, Sales&Marketing Manager, a adăugat: „Parteneriatele strategice și dezvoltarea de soluții care facilitează mobilitatea sunt esențiale pentru business-ul în care operăm. Pe parcursul acestui an, vom mai lansa proiecte similare”.

Proiectele şi parteneriatele ZebraPay vor îmbunătăți și extinde soluțiile oferite în prezent, care le permit utilizatorilor să încarce cartele telefonice prin reîncărcare directă, să achiziţioneze coduri Paysafecard, viniete pentru România şi Ungaria, bilete de tren şi autocar, jocuri, licenţe software, abonamente de presă, să plătească facturile, sau să plătească cumpărăturile efectuate online, inclusiv bilete de avion.

Terminalele ZebraPay sunt amplasate în marile spaţii comerciale, magazine de proximitate cu program extins sau non-stop, pieţe, benzinării, în universități private/de stat și campusuri universitare (//www.zebrapay.ro/locatii).
Compania ZebraPay a avut o dezvoltare accelerată în ultimul an, volumul plăţilor procesate în 2012, prin intermediul terminalelor sale, fiind de aproximativ 23 de milioane de lei, de 4,6 ori mai mare decât în anul 2011, când au fost procesate plăţi în valoare de 5 milioane de lei.

Bucuresti, 09.07.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.