Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Esti pregatit pentru viitorul comunicarii?

Biz organizeaza conferinta despre comunicare digitala PR And The Web

In 14 aprilie are loc evenimentul PR And The Web (www.bizforum.ro/prandtheweb), prima conferinta dedicata exclusiv PR 2.0 si comunicarii digitale in era web-ului social. Evenimentul va avea loc la Hotel Howard Johnson, Bucuresti.

De la digital storytelling, metode de research, monitorizare, creare de content la strategii de management de criza si web analytics pentru PR, evenimentul prezinta, pe parcursul a trei sesiuni, strategiile noului PR in era 2.0. Audienta este formata din manageri de marketing si comunicare, reprezentanti ai agentiilor de relatii publice, consultanti social media, directori de marketing, brand manageri, bloggeri si media.

Dintre speakeri, si-au confirmat prezenta: Daniel Pana, Director Marketing BCR, Vali Petcu, Pro-Blogger, Zoso.ro, Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication, Bobby Voicu, General Manager, Intact Interactive, Cristian China-Birta, Antreprenor online, Iulian Comanescu, Managing Partner Comanescu, Cristian Mezei, Partener Advanced Ideas si altii.

Prima sesiune a evenimentului este o abordare 360 ce dezbate schimbarile industriei de comunicare si modul in care influenteaza acestea relatiile dintre toti cei implicati: clienti, agentii, media si bloggeri. Public relations inseamna acum public engagement, iar noul PR va fi unul dintre sectoarele cu cel mai mare ritm de crestere pana in 2018.

Cea de-a doua sesiune, “Comunicarea digitala in relatii publice”, arata cum pot fi structurate campaniile de comunicare digitale, cu focus asupra strategiilor de creare word of mouth. Vorbitorii vor prezenta ce inseamna digital storytelling, care sunt noile canale de comunicare si cum se identifica si activeaza influencerii.

Specialistii in comunicare trebuie sa se pregateasca pentru o competitie a ideilor si a creativitatii, in care trebuie sa devina, pe rand, experti in continut, manageri ai comunicarii de criza si strategi online care cunosc SEO si analytics. Cea de-a treia sesiune a evenimentului, “Kit-ul specialistului PR 2.0” prezinta cateva dintre metodele si instrumentele de care au nevoie comunicatorii in era new media.

Bucuresti, 11.04.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.