Airwaves, marca de gumă de mestecat fără zahăr din portofoliul Mars, își reîmprospătează imaginea și poziționarea printr-o campanie publicitară integrată inspirată de feedback-ul fanilor, sub umbrela creativă „Ești pe val cu Airwaves”. În România, promovarea TV și online, inclusiv pe social media, a fost demarată la începutul lunii aprilie.
Campania pune în prim-plan senzația unică oferită de Airwaves. Guma oferă un șoc mentolat atât de intens încât a inspirat nenumărate comentarii și recenzii online de-a lungul anilor, cum ar fi „Când mesteci @Airwaves îți îngheață maxilarul” și „Când mesteci @Airwaves simți că ai plămânii turbo”. Campania a luat acest buzz organic de pe internet și a transformat reacțiile fanilor într-o sursă de inspirație pentru o serie de metafore vizuale spectaculoase. Astfel, Airwaves subliniază rolul fanilor fideli ai mărcii, cărora li s-a oferit oportunitatea de a co-crea imaginea acesteia.
„În ritmul tot mai alert al lumii de astăzi, cu toții experimentăm momente de plictiseală în care avem nevoie de o pauză de la monotonie. Airwaves oferă o răcorire unică, intensă – împrospătând atât respirația, cât și mintea. Noua campanie „Ești pe val cu Airwaves” surprinde această experiență unică, inspirându-se direct de la consumatori. În această campanie, marca reamintește tuturor puterea Airwaves și efectul său inconfundabil – acea lovitură mentolată care te resetează instant,” a declarat Reka Toth, Senior Brand Manager GUM pentru Mars Europa Centrală.
Campania „Ești pe val cu Airwaves” a fost dezvoltată de T&P, în colaborare cu EssenceMediacom, Weber Shandwick și Born Social. Au fost pregătite și mai multe spoturi care prezină experiența Airwaves prin metafore vizuale supranaturale, acestea fiind difuzate în prezent atât pe TV, cât și în mediul online.