Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Esquire – prima revista care imbina tehnologia digitala cu hartia tiparita

În cadrul expoziţiei HiFi Arena, desfăşurată în perioada 13-16 noiembrie la etajul 1 al Hotelului Radisson, puteţi găsi în exclusivitate în România prima coperta digitală realizată de revista Esquire în tiraj limitat de 100.000 de exemplare, cu ocazia aniversării a 75 de ani de existenţă pe piaţa de publishing din Statele Unite.

Mergând pe ideea proiectelor unice în lume, ediţia din România a revistei Esquire a realizat în luna martie 2008 un proiect ingenios prin care s-a reuşit integrarea perfectă a unei sticluţe de parfum în conţinutul revistei. Un astfel de exemplar este expus în camera Esquire din cadrul expoziţiei HiFi Arena.

Revista Esquire este o legendă și o fantastică experienţă jurnalistică: conţinut editorial inovator, design atrăgător și isteţ, fotografie originală și de impact. În fiecare lună, revista combină jurnalismul de calitate cu materiale neconvenţionale despre celebrităţi, având o identitate grafică de excepţie.

Esquire este o revistă editată de trustul de presă Sanoma Hearst România, din portofoliul căruia mai fac parte revistele FHM, Beau Monde, Casa si gradina, Cosmopolitan, FEMEIA., femeia de azi, bucătăria de azi, sănătatea de azi, mămica de azi, Harper’s Bazaar, mami, Marie Claire, National Geographic şi Story.

Bucuresti, 14.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.