Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ernst & Young: Industria de media globala creste cu motoare digitale

Directorii executivi din companiile globale de media şi divertisment sunt optimişti în privinţa viitorului digital. Ei se aşteaptă ca veniturile realizate din servicii digitale să reprezinte, într-un termen foarte scurt, un procent tot mai mare din veniturile globale ale companiei, se arată în cel mai recent studiu Ernst & Young – Opportunity and optimism: How CEOs are embracing digital growth. Raportul arată că aproximativ jumătate dintre directorii executivi intervievaţi consideră că media digitală va genera o creştere a veniturilor globale şi a marjelor cu cel puţin 10% în următorii trei ani.

Rezultatele raportului se bazează pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media şi de divertisment, cu venituri anuale de peste 300 de miliarde de USD. Companiile sondate provin dintr-o zonă geografică vastă şi cuprind o mare varietate de sectoare de activităţi media şi de divertisment, inclusiv divertisment video, televiziune, muzică, jocuri electronice, servicii de divertisment, reţele de cablu, operatori prin cablu şi satelit, internet şi media interactivă, publicitate, edituri şi trusturi mixte.

Întrebaţi care sunt tehnologiile care vor genera creşteri importante în următorii ani, 79% dintre directorii executivi au indicat tabletele.

"Directorii executivi sunt ferm convinşi de rolul important pe care îl va juca digitalul în viitorul companiilor lor", a declarat John Nendick, Global Media & Entertainment Leader al Ernst & Young. "Se înregistrează un optimism crescut în rândul liderilor din industrie faţă de acum câţiva ani, când potenţialul digitalului era privit cu oarecare neîncredere. Toţi directorii executivi cu care am discutat acum consideră digitalul cel mai important factor care poate genera un impact considerabil asupra procesului de creştere, atât a veniturilor cât şi a marjelor ".

Tehnologiile creează noi ecosisteme digitale accelerând ritmul creşterii în industria de media

Raportul abordează, de asemenea, impactul "ecosistemelor digitale", prin care consumatorii vizualizează şi distribuie mai departe conţinutul pe o multitudine de dispozitive interconectate. Ecosistemele accelerează capacitatea consumatorilor de a descoperi şi selecta informaţia dorită, cu atât mai mult cu cât şi companiile de media şi de divertisment îşi concep şi îşi promovează produsele şi serviciile adaptate pentru aceste ecosisteme digitale individuale.

"Integrarea conţinutului media cu dispozitivele şi reţelele creează ecosisteme digitale autonome. Cu cât sunt mai mulţi utilizatori care interacţionează cu conţinutul, cu atât e mai uşor să descoperi profilul acestora, de la obiceiuri, la informaţii preferate, la publicitate şi servicii care pot influenţa aceste ecosisteme să evolueze şi să crească ", a declarat Howard Bass, Senior Partner, Global Media & Entertainment Advisory Services, Ernst & Young LLP.

Dispozitivele mobile devin cel mai important factor de creştere a consumului de conţinut

Întrebaţi care vor fi cei mai importanţi trei factori de creştere a consumului de conţinut în următorii trei ani, directorii executivi au avut un singur răspuns. Ei consideră, în proporţie de 100%, că dispozitivele mobile (inclusiv tabletele) reprezintă factorul cheie în stimularea cererii de conţinut. Directorii executivi sunt optimişti şi în privinţa pieţelor emergente, unde creşterea numărului de utilizatori de dispozitive mobile coroborată cu îmbunătăţirea infrastructurii de bandă largă pe suport wireless creează oportunităţi semnificative de creştere pentru companii.

Abilitatea de a convinge clienţii să plătească valoarea justă pentru conţinut digital – printre principalele provocări cu care se confruntă această industrie

În ceea ce priveşte cele mai mari provocări cu care se va confruntă industria media şi de divertisment în următorii trei ani, respondenţii consideră, într-o majoritate covârşitoare, că incertitudine economică globală şi incapacitatea de a convinge consumatorii să plătească valoarea justă pentru conţinutul digital reprezintă principalele două îngrijorări. Acestora li se adaugă eliminarea intermediarilor dintre companii şi utilizatorul final, ceea ce va atrage după sine nevoia de a dezvolta o relaţie directă business-to-consumer, ambiguitatea structurală şi de reglementare, precum şi reducerea şi/sau realocarea bugetelor de marketing.

Alte date rezultate din raport:

  • 84% dintre directorii executivi consideră important rolul reţelelor sociale pentru compania lor din perspectiva conectării cu clienţii; construirea audienţei şi promovarea mărcilor devin secundare.
  • 76% dintre directorii executivi consideră că rolul unei "app" este de a fi parte dintr-un pachet integrat care oferă conţinut şi servicii noi sau permanent actualizate.
  • 56% consideră prioritară extinderea digitală şi online, urmată de generarea de conţinut diferenţiat (44%).
  • 59% dintre directorii executivi consideră companiile de social şi interactive media ca fiind cel mai bine poziţionate, din punct de vedere al creşterii estimate pentru perioada următoare în industria de media şi divertisment.

Vedeti/Downloadati studiul aici

Bucuresti, 12.09.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.