free download 78 travel guides written by experts

Ericsson si Cult Market Research vor sa afle ce legatura vad romanii

intre tehnologie si un viitor mai bun

Ritmul în care apar noile tehnologii a crescut exponențial în ultimii ani, iar telefoanele și dispozitivele inteligente s-au transformat din capricii în elemente indispensabile vieții de zi cu zi. Care este, însă, impactul lor real asupra modului în care trăim? Poate tehnologia cu adevărat să ne îmbunătățească viața de zi cu zi, la nivel personal, public și economic?

Ericsson România și agenția de cercetare Cult Market Research lansează astăzi studiul „Networked Society” – „Societatea Permanent Conectată”, un studiu care își propune să evidențieze părerile românilor despre impactul tehnologiei asupra educației, transportului în comun, instituțiilor administrative de stat, utilităților sau sistemului de sănătate, dar și a vieții la oraș. Studiul se desfășoară la nivel național în perioada 01 septembrie – 21 septembrie, iar chestionarul poate fi accesat pe www.networkedsociety.ro.

Ericsson estimează că, până în 2019, vor exista 9,3 miliarde de abonamente la telefonie mobilă și peste 8 miliarde la de conexiuni la internet mobil. Mai mult decât atât, până în 2020, peste 50 de miliarde de dispozitive de toate felurile, de la telefoane și laptopuri la frigidere și televizoare inteligente vor fi conectate la Internet. Aceasta este primul pas către o „Societate Permanent Conectată”, în care orice lucru care poate beneficia de pe urma unei conexiuni va avea una. Astfel, tema studiului este strâns legată de viziunea Ericsson asupra unei lumi în care utilizatorii vor fi din ce în ce mai conectați, de la birou, de acasă sau în mișcare, în timpul liber.

Participanții la studiu vor rămâne anonimi (datele furnizate sunt strict confidențiale), iar informațiile colectate vor fi folosite exclusiv în contextul acestei cercetări.

Despre Cult Market Research

Cult Market Research este o companie de cercetare de piață care pune accentul pe inovație, tehnologie modernă și pe oferirea de soluții adaptate la nevoile unor categorii variate de clienți. De consultanța și serviciile noastre de cercetare beneficiază companii din diferite industrii pe care le considerăm partenerii noștri. Studiile realizate de Cult Market Research îi ajută pe clienți să găsească răspunsuri la întrebările cele mai dificile legate de bussines, de piață și de consumator. Soluțiile de cercetare pe care le propunem sunt complexe, acționabile și adaptate la nevoile clienților. //cult-research.ro/.

Bucuresti, 01.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *