expoplast Sibiu 2019

Entersoft asteapta un 2016 cu 25-30% crestere

Compania încheie anul 2015 în forță trecând în portofoliul său companii de îmbrăcăminte, construcții și echipamente medicale

Entersoft România încheie anul 2015 cu o creștere substanțială a numărului de proiecte. În acest an, pe lângă proiectele locale încheiate cu companii din industria de carte, precum Editura Univers Enciclopedic și Grupul Editorial ALL, portofoliul Entersoft s-a extins cu clienți din multiple domenii, precum construcții, echipamente medicale, advertising, retail și distribuție.

În decembrie doar, au ales soluțiile de business Entersoft companiile Antisel, Vgeneration (comerciant al celebrelor produse Vans) și Meritstahl. Acestea vin în completarea proiectelor noi derulate în 2015 pentru companii precum GIR Services, Salice, Update Advertising, Touched Marketing, Ideal Publicity Concept. Tot în 2015, Entersoft România a extins trei dintre cele mai mari implementări existente în portofoliul său la JTI, elefant.ro și Grupul Editorial Litera.

“Versatilitatea soluțiilor Entersoft a fost dovedită în acest an nu doar prin derularea de proiecte în domenii foarte diferite ca tipologie de business, dar și prin modul în care au fost finanțate. Practic, am oferit fiecărei companii o soluție specifică, foarte personalizată, nu doar software, ci și financiară. Clienții noștri au putut opta pentru achiziția în leasing, pe fonduri europene sau în sistem de abonament, cu licențe on premise sau în cloud“, explică Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.

Recent, Antisel, producător de echipamente medicale, a ales să își extindă implementarea soluțiilor de business Entersoft și în România, după ce a derulat un astfel de proiect în Grecia și Bulgaria în cursul acestui an. În România, compania va gestiona întreaga activitate cu Entersoft ERP, urmând însă a integra în platformă și modulele de service, pentru urmărirea și gestionarea facilă a fluxurilor de întreținere a aparaturii medicale, dar și modulele de gestiune a documentelor și raportare.

Compania care comercializează piața locală popularul brand de îmbrăcăminte și încălțăminte Vans a ales Entersoft pentru capacitatea soluției de a gestiona eficient activitatea de retail atât offline, cât și online, dar și pentru experiența pe care echipa Entersoft o are în acest domeniu în România. Implementarea va fi gata în ianuarie 2016 și face parte, de asemenea, dintr-un proiect regional.

În paralel se lucrează la un proiect pentru optimizarea producției la compania de prelucrare a fierului beton Meritstahl.

“Investițiile pe care companiile prezente pe piața autohtonă le fac în software au dat semne de creștere mai ales în ultima parte a acestui an. Deși este relativ firesc să asistăm la o dezghețare a bugetelor către finalul fiecărui an, contractele pe care le-am semnat în ultimele luni ne dau încredere că 2016 va fi un an mai bun decât 2015. Pentru Entersoft ne așteptăm la o creștere de aproximativ 25-30%, în condițiile în care analiștii estimează o evoluție medie pe această piață a aplicațiilor B2B de 10%. Un alt obiectiv pentru 2016 este și extinderea rețelei de parteneri”, declară Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.

Bucuresti, 17.12.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *