Shadow

ENERGY COFFEE lansează o aromă sofisticată și inedită pe piața cafelei gata preparate, Rom și Nucă

ENERGY COFFEE, brandul lider de piață* în cafea gata preparată dezvoltat de HELL ENERGY, lansează o aromă inedită pe piața de cafea îmbuteliată din România, aceea de rom cu nucă.

HELL ENERGY a lansat gama ENERGY COFFEE în vara anului 2020, începând cu 3 arome. Ingredientele de calitate, conținutul de lapte și extractul de cafea, precum și aromele îmbinate armonios au câștigat rapid aprobarea consumatorilor, așa că decizia de a extinde portofoliul cu noi gusturi a fost un răspuns la cererea pieței.

HELL ENERGY ENERGY COFFEE Rom și Nucă

”Suntem mândri că suntem primii de pe piață care oferă această combinație de arome într-o cafea gata de băut. Gustul delicios al cafelei cu lapte, combinat cu armonia dintre gustul de rom și cel de nucă, o face o băutură excelentă pentru iubitorii acestei combinații de arome. Produsul nu conține alcool, ci doar esență de rom, cu o atingere suavă de nucă, într-o combinație de 40 mg de cofeină / 100 ml și 70% lapte UHT”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național HELL ENERGY România.

În prezent, ENERGY COFFEE este disponibilă în șapte variante care pot satisface toate gusturile iubitorilor de cafea gata preparată, cuprinzând versiunile Latte, Slim Latte, Cappucino, Double Espresso, Cocos, Caramel Sărat și Rom cu Nucă.
Ca și restul gamei ENERGY COFFEE, noua băutura rece pe bază de cafea și lapte este fabricată cu extract de cafea Arabica și Robusta, fără conservanți sau coloranți artificiali.

Odată cu lansarea noului sortiment, ENERGY COFFEE ajunge la cinci sortimente dedicate consumatorilor care preferă laptele adevărat în cafea (Latte, Slim Latte, Capuccino, Double Espresso), iar cel cu rom și nucă este primul cu aromă deosebită.

HELL ENERGY este prezent cu gama ENERGY COFFEE în peste 20 de țări, inclusiv în România, Grecia, Croația și Marea Britanie.

* ENERGY COFFEE este lider pe piața locală de cafea gata preparată în ceea ce privește valoarea totală și numărul de unități vândute. Acest calcul se bazează pe datele raportate de Nielsen prin Serviciul său de măsurare a retailului pentru perioada de 12 luni care se încheie la 31 mai 2022 pentru piața totală de retail din România (Copyright © 2022, Nielsen).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *