Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Enel implementează o platformă performantă pentru gestionarea relațiilor cu clienții

logo enel
  • Platforma Salesforce este una dintre cele mai performante și utilizate din lume
  • Pe durata tranziției la noua platformă*, Enel Energie și Enel Energie Muntenia vor prelua solicitările clienților, însă capacitatea de răspuns va fi redusă, urmând ca, în cel mai scurt timp, să se revină cu un răspuns complet

Enel Energie și Enel Energie Muntenia, companiile de furnizare ale Grupului Enel în România, implementează platforma informatică Salesforce, una dintre cele mai performante din lume, pentru gestionarea integrată a relațiilor cu clienții. Noua platformă va îmbunătăți experiența clienților Enel prin accesul la noi servicii personalizate, adaptate nevoilor lor, și va facilita toate operațiunile, atât pe partea de furnizare de energie electrică, cât și de gaze naturale.

logo enel

Spre exemplu, noua platformă de Customer Relatioship Management (CRM) va duce la automatizarea activităților cum ar fi reînnoirea contractelor de furnizare de energie electrică sau transmiterea de mesaje cu informații relevante pentru clienți, precum și la activarea altor bunuri și servicii cu valoare adăugată. Noul sistem informatic va facilita răspunsuri rapide la solicitările clienților Enel adresate prin call center, prin intermediul aplicației MyEnel sau în magazinele noastre. Mai mult, platforma va fi o bază solidă pentru dezvoltări ulterioare ce vor permite Enel să țină pasul cu tendințele în materie de servicii clienți și să rămână un furnizor de top în preferințele acestora.

Pentru efectuarea cu succes a transferului de date din sistemele actuale în noua platformă, în perioada 24 – 29 martie 2021, unele funcționalități ale platformelor existente și unele servicii destinate clienților vor avea disponibilitate limitată.

De asemenea, clienții ni se pot adresa în continuare prin e-mail la contactee.ro@enel.com și contacteem.ro@enel.com, în magazinele Enel sau prin intermediul serviciului de call center la numărul de telefon 021.9977. Există posibilitatea să apară întârzieri față de termenele de răspuns uzuale, însă companiile de furnizare Enel asigură clienții că toate solicitările vor fi preluate și soluționate, în cel mai scurt timp posibil.

Odată cu finalizarea implementării noului sistem informatic, companiile Enel vor relua activitatea derulată în mod uzual, urmărind îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor pentru clienți.

*Perioada estimată pentru finalizarea tranziției la noua platformă este 24 – 29 martie 2021.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.