Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Emotie, trairi, sentimente, Guerrilla Marketing

Spre deosebire de marketingul traditional, guerrilla marketing dispune de un atu care face diferenta si ademeneste atentia consumatorului cu o mare usurinta. Fara sa faca rabat de la imaginatie, o campanie de guerrilla pune mare pret pe emotie, pe dezvoltarea de experiente puternice din mentalul colectiv sau viata privata. Urmarind sa starneasca mai intai sentimente si dupa aceea dorinta de achizitie, brandul capata astfel o atitudine umana, se apropie de consumator si ii impartaseste interesele, preocuparile si valorile.

Pe 26 septembrie, Oana Stinga (Marketing Consultant, Life&Executive Coach) & Daniela Kammrath (Chief Inspirational Designer) striga „Prezent” la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, care va avea loc la Clubul Diplomatic Bucuresti, si dezvaluie ce lucruri minunate pot iesi din combinatia emotie+imaginatie.

„Ce se intampla cand doua persoane se intalnesc, vorbesc despre pasiunile lor comune… mai intra in joc si un brand a carui platforma este «descopera starea de bine»? Inspiratia isi face loc incet dar sigur, creativitatea e la cote maxime, interactiunea cu femeile senzationale de la www.121.ro incepe si… parca am vrea sa povestim si altora despre descoperirile noastre.” Oana Stinga, Marketing Consultant, Life&Executive Coach

Bucuresti, 17.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.