free download 78 travel guides written by experts

Emotie sau pragmatism?

Kludi are soluția, Brandstalk face creația

Agenția de creație Brandstalk (membră a The Group) anunță parteneriatul cu producătorul de baterii de lux pentru baie și bucătărie, sisteme de duş şi accesorii pentru baie – Kludi. România. Lider în categorie pentru Austria și Germania, producătorul nemțesc promite un “design emoțional pentru o tehnologie pragmatică”. Provocarea de a dezvolta servicii de creație pentru acest brand îi revine agenției Brandstalk în urma câștigării unui pitch.

“Întotdeauna am avut standardele cele mai ridicate în privința calităţii și aplicăm aceleași standarde și în privința designului. Piața bateriilor sanitare este încă în curs de dezvoltare în ceea ce privește informarea consumatorului final, dar știm că femeile sunt cucerite în primul rând de design-ul unei baterii, de felul în care aceasta poate desăvârși un set up de bucătărie sau de baie, în timp ce bărbații sunt mai aplecați către inovațiile tehnice și studiază mai atent parametrii precum: stablitatea temperaturii, izolarea fonică, reglajul unghiului de curgere. Iar produsele noastre nu-i dezamăgesc pe niciunii. De aceea am ales agenția Brandstalk, pentru că propunerea lor creativă din cadrul pitch-ului a pornit de la conceptul de dualitate, valorificând atributele brandului și răspunzând nevoilor targetului.”, a declarat Florin Barabas, Managing Director Kludi România.

Promovarea a demarat în luna mai printr-o campanie de bannere online și proiecte speciale în print și va continua anul viitor printr-o campanie tip OOH. Conceptul campaniei este “dualitatea”, pentru că produsele Kludi România înglobează armonios rigurozitatea nemțească și design-ul surprinzător. Iar la nivelul consumatorului, dualitatea este răspunsul pentru dilema estetic versus funcțional.

„Am acceptat cu entuziasm provocarea Kludi România. Desigur, atașamentul și experiența acumulate în ultimii ani cu mărcile made in Germany ne-au ajutat în înțelegerea brandului însă elementul cheie care ne-a inspirat să găsim cea mai bună abordare a fost analiza procesului prin care se ia decizia de cumpărare. Astfel am dezvoltat conceptul de dualitate dintre senzorial și rațional prin care am câștigat pitch-ul iar în implementarea acestuia ne folosim de proiecte speciale în linie cu poziționarea premium a produselor Kludi România. Și cred că tocmai faptul că am reușit să surprindem nevoia de armonie a unor dorințe din registre diferite a fost cheia succesului.” a punctat Roxana Memetea, Managing Partner, Brandstalk Advertising.

Bucuresti, 11.06.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *