Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Emisiunile Antenei 1 din nou pe primul loc in preferintele telespectatorilor

Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu şi Observator 13 au condus clasamentele de audienţă

Telespectatorii au ramas si ieri aproape de Antena 1. Acces Direct, ediţia de după amiază Mireasa pentru fiul meu, dar şi Observatorul orei 13 s-au impus pe primul loc in preferinţele telespectatorilor la nivel urban. Un show păcătos a condus şi el clasamentul audienţelor la nivelul targetului urban 18 +.

Ediţie senzaţională ieri la Acces Direct. Burlacul Vladimir Drăghia a venit în platoul emisiunii moderate de Simona Gherghe împreună cu prezentatorul show-ului, Cătălin Botezatu, dezvăluind în exclusivitate motivele pentru care concurentele au decis să îl “elimine” din competiţie, elucidând speculaţiile făcute ieri în presa de scandal. De asemenea, fiica lui Victor Socaciu a făcut dezvăluiri incendiare din viaţa tatălui său. Acces Direct a ţinut ieri cei mai mulţi telespectatori din mediul urban în faţa micilor ecrane. În intervalul de difuzare a emisiunii moderate de Simona Gherghe, Antena 1 s-a clasat pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 4.4 procente şi o cotă de piaţă de 17.9% în rândul publicului din mediul urban, surclasând posturile Pro Tv şi Acasa Tv. Locul al doilea a fost ocupat de Pro Tv cu o audienţă medie de doar 3.7% şi un share de 15.2%, în vreme ce Acasa Tv, clasat pe locul al treilea a înregistrat o audienţă medie de 1.6 procente şi 6.4% cotă de piaţă.

Pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban a rămas şi ediţia de după amiază a reality show-ului Mireasă pentru fiul meu, cu o audienţă medie de 2,2 procente şi 11.9% share la nivel urban. Locul al doilea i-a revenit în intervalul de dfiuzare a emisiunii Mireasă pentru fiul meu unei alte televiziuni din trustul Intact, Antena 3, Pro Tv clasându-se abia pe cea de-a treia poziţie.

Dan Capatos se menţine campionul nopţilor albe. Un show păcătos a fost aseară cea mai urmărită emisiune, în slot, în rândul targetului urban 18+. 254.000 de telespectatori din această categorie au urmărit în medie Un show păcătos, Antena 1 impunându-se pe primul loc în topul audienţelor. Locurile doi şi trei le-au revenit posturilor Pro Tv şi Antena 3.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul all urban, urban 18+

Perioada 5 aprilie 2012

Bucuresti, 06.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *