Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Emisiunea lui Dan Negru isi mentine pozitia de lider in clasamentul audientelor

Românii au savurat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul targetului all urban.

Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 15.1% şi un rating mediu de 7.1% la nivelul targetului all urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra 14.3% share şi 6.7% rating.

Peste 1 723 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau in minutul de aur, 22:09, numãrul de actorie prezentat de Vlãduţ, având-o drept partenerã de scenã pe Simona Gherghe.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:29-23:00)

Antena 1

7.1

15.1

745

Pro TV

6.7

14.3

706

Acasa

4

8.6

423

Kanal D

3.2

6.9

339

Antena 3

3

6.4

316

Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a înregistrat ieri 4.3% rating şi 18.6% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Şi la nivelul targetului all urban, Acces Direct a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 5.7% şi 19.5% cotã de piaţã, în vreme ce Pro TV înregistra la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 4.6% şi o cotã de piaţã de 15.8%.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-18:59)

Antena 1

5.7

19.5

593

Pro TV

4.6

15.8

483

Kanal D

1.6

5.7

172

TVR 1

1.6

5.4

163

Antena 3

1.2

4.1

124

Observatorul dimineţii, Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si national
Perioada 30 mai 2013

Bucuresti, 31.05.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.