Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Email marketing-ul se muta

pe device-urile mobile, releva Inbox Review 2012, ultimul studiu White Image

Peste 10% din comunicarile comerciale B2C si 7% din comunicarile B2B sunt citite de pe device-uri mobile.

Procentul emailurilor deschise de pe device-uri mobile a crescut cu peste 900% in ultimii 2 ani. Ca volum, dupa Bucuresti, judetele in care citirea emailului este semnificativa folosind device-urile mobile sunt: Giurgiu, Timis si Cluj.

In B2C, primele ore ale diminetii, dar si orele dinspre sfarsitul programului de lucru, sunt cele in care utilizatorii de smartphone interactioneaza cel mai mult cu newsletterele. Astfel, intervalul orar 14-18 genereaza peste 17% dintre deschiderile de newsletter de pe device-uri mobile.

In B2B interactiunea este majora in perioada diminetii iar intervalul de timp 10:00-18:00 genereaza o interactiune constanta cu newsletterele.

Aproximativ 49% dintre newsletterele deschise de pe device-uri mobile sunt citite folosind un device iPhone si peste 60% sunt citite folosind device-uri mobile Apple. White Image a analizat peste 870.000 de emailuril din comunicarile B2C si peste 17.000 emailuri B2B pentru a determina care este impactul device-urilor mobile in citirea emailurilor.

Raportul puncteaza necesitatea marketerilor de a se adapta rapid noilor cerinte impuse de device-urile mobile.

Pentru a descarca o copie a raportului click aici.

Bucuresti, 04.10.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.