Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

eMAG si KissFM lanseaza “Reteaua”, o campanie de promovare a comertului online

*Participanţii au ocazia să câştige un autoturism Porsche Cayman şi alte 72 de premii*

eMAG, cel mai mare magazin online din România, în parteneriat cu KissFm, cel mai ascultat radio din România, lansează astăzi campania de promovare a comerţului online din România – „Reţeaua”.

Campania se desfăşoară sub forma unui concurs în perioada 20 septembrie – 17 decembrie 2010 pentru care a fost deschis microsite-ul //reteaua.emag.ro. Participanţii pot acumula şanse la premii prin completarea unor chestionare zilnice cu cinci întrebări despre viaţa online, prin achiziţia oricărui produs de pe eMAG, prin activarea unor coduri săptămânale comunicate la radio şi TV sau prin cooptarea prietenilor în campanie.

„Pe lângă obiectivele de promovare, încercăm prin această campanie să creştem încrederea si nivelul de informare ale participanţilor în activităţile online în general şi în comerţul online în special. Una dintre cele mai importante metode de participare este chestionarul zilnic. Am prevăzut în aceste chestionare întrebări care să determine participanţii să găsească singuri răspunsuri referitoare la subiectele sensibile asociate comerţului online sau a metodelor de informare sau distracţie online,” a declarat Radu Apostolescu, director marketing eMAG. 

Participanţii au ocazia să câştige săptamânal, prin tragere la sorţi, unul dintre cele 5 aparate foto digitale Nikon Coolpix L21 şi un iPad Apple de 32 GB. La finalul campaniei eMAG oferă un autoturism Porsche Cayman.

„De ce un Porsche? Tocmai pentru ceea ce reprezintă, la superlativ: sportivitate, eleganţă şi agilitate, tehnologie, trofeul învingătorilor. Şi tocmai pentru că vrem să spulberăm mitul visului intangibil şi să arătăm că în viaţa online şansele sunt cum nu se poate mai reale,” a adăugat Radu Apostolescu.

Participanţii îşi pot maximiza şansele de câştig prin acumularea de credite în microsite-ul //reteaua.emag.ro. Regulamentul campaniei „Reţeaua” şi mai multe detalii despre înscrierea în concurs sunt disponibile pe microsite-ul //reteaua.emag.ro.

Bucuresti, 20.09.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.