Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

eMAG oferă peste 1 milion de produse la reducere de Black Friday pe 18 noiembrie 2016

· 11,8 milioane de români așteaptă Black Friday, în creștere față de anul trecut
· Cel mai mare număr de produse din ultimii șase ani și reduceri între 30% și 80% la televizoare, telefoane mobile, laptopuri, frigidere, mașini de spălat, mixere, hote, produse de îngrijire personală și cosmetice, îmbrăcăminte și încălțăminte, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii și, pentru prima dată, produse din categoria Smart Home;
· Surpriză: eMAG aduce anul acesta, în premieră pentru România, 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică oferite de E.ON Energie România, pentru care factura este zero pe o perioadă de 6 luni

eMAG organizează Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, pe 18 noiembrie. Peste 1 milion de produse vor fi în ofertă, iar reducerile totale vor fi de peste 35 de milioane de euro. Valoarea estimată a comenzilor pentru ediția de anul acesta ajunge la 250 de milioane de lei.


„Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă și care a devenit un fenomen social. Pentru o zi liniile de acces la Internet și serverele noastre devin cea mai populată arteră comercială din România. Este momentul în care îți poți achiziționa produse și tehnologii la prețuri extrem de avantajoase, pe care nu le poți avea în niciun alt moment al anului.

Evenimentul a crescut foarte mult în fiecare an. Față de prima ediție, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80 de mii de produse în 2011, la  1 milion în prezent. Ne-am pregătit temeinic în ultimele 10 luni, pentru a le oferi clienților cea mai bună experiență, dar și multe surprize”, spune Tudor Manea, General Manager, eMAG.

În premieră pentru piața din România, eMAG aduce 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, pentru care factura este zero pe o perioadă de 6 luni. Prima surpriză de Black Friday este dezvoltată în parteneriat cu E.ON Energie România. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi încheiat pe o perioadă de doi ani, cu posibilitate de prelungire. După perioada de gratuitate de o jumătate de an, clienții vor beneficia de un preț redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh), având astfel posibilitatea de a economisi sume importante la plata facturilor și în această perioadă.

De asemenea, clienții vor putea achiziționa la prețuri speciale televizoare, telefoane mobile, laptopuri, frigidere, mașini de spălat, produse de îngrijire personală și cosmetice, jucării, cărți, produse pentru casă şi grădină, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină. De asemenea, aceștia vor avea la dispoziție în premieră 1.500 de produse din categoria Smart Home.

Anul acesta, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday, dublu față de anul precedent.

Investiții, livrări

Ediția de anul acesta a Black Friday a însemnat 10 luni de negocieri și pregătiri intense. Reducerile totale de 35 milioane de euro vor fi susținute de eMAG împreună cu partenerii, printre care cei mai importanți sunt: Arctic, Apple, Asus, Huawei Romania, LG, Lego, Lenovo, L’Oreal, Philips, P&G, Samsung, Whirlpool.

Datorită volumului mult mai mare de produse din oferta de anul acesta, eMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante șase firme de curierat din România, astfel încât coletele comandate să fie livrate clienților în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie. Mai mult, eMAG le oferă clienților posibilitatea de a-și prelua coletele din cele 11 showroom-uri și din cele 202 de puncte de livrare deschise cu Poșta Română.

Cele peste 1 milion de produse ocupă o suprafață cu 65% mai mare față de ediția precedentă. Pentru a fluidiza livrarea produselor către clienți, eMAG a alocat anul acesta o suprafață de depozitare de 100.000 de metri pătrați, de dimensiunea a 20 de terenuri de fotbal. În primele două zile de după Black Friday (19 și 20 noiembrie) vor pleca zilnic spre clienți câte 150.000 de colete, care vor fi preluate de 160 de camioane zilnic.

Pentru că anul trecut 51% dintre clienți au comandat în Black Friday de pe dispozitivele mobile,  eMAG a investit 2 milioane de euro în servere și servicii de hosting, pentru o experiență bună de utilizare.

Cumpărături simple în rate

Clienții pot achiziționa mult mai ușor, anul acesta, produsele dorite prin facilitățile de plată noi: 36 de rate fără dobândă cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank (pentru produsele vândute de eMAG), 12 rate fără dobândă pentru restul cardurilor de credit.

Stocuri de produse din ofertă:
· Peste 40.000 de televizoare
· Peste 20.000 de laptopuri
· 50.000 de smartphone-uri
· 17.000 de frigidere
· 100.000  de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de calcat și altele)
· 35.000 de aparate de îngrijire personală
· 1.500 de produse Smart Home
· 100.000 de parfumuri și seturi cadou
· 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
· 110.000 jucării și jocuri
· 20.000 de anvelope.

Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011. Ajuns la cea de-a șasea ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele de preț unice. Datorită reducerilor între 30% și 80%, clienții eMAG pot achiziționa de Black Friday mai multe produse cu aceiași bani pe care i-ar da în mod uzual pe unul singur.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.