Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

eMAG deschide showroom-ul din Craiova

eMAG, cel mai mare magazin online din România, deschide astăzi showroom-ul din Craiova, primul showroom conceput după noul model de branding. Noul showroom dispune de o suprafaţă de 300 de metri pătraţi și este amplasat în incinta Galeriilor Real, pe Calea Severinului 5A.

“Cu o investiţie de 50.000 de euro, noul showroom din Craiova reprezintă un pas important în strategia noastră de a creşte încrederea în comerţul online şi prin prezenţa offline în cele mai importante oraşe ale ţării. Estimăm că noul showroom va genera vânzări de 500.000 euro până la sfârşitul anului şi aproximativ 6 milioane de euro anul viitor,” a declarat Iulian Stanciu, director eMAG.

În linie cu noul concept de branding, showroom-ul va reflecta imaginea site-ului eMAG în mediul offline, clienţii regăsind categoriile de produse şi secţiunile de servicii într-un mod similar. Design-ul showroom-ului, mai prietenos, urmează principiile de simplitate şi funcţionalitate regăsite online.

“eMAG Craiova este primul showroom în care am implementat noua linie de design prin care încercăm să familiarizăm clienţii care ne vizitează atât cu funcţionalitatea şi aspectul site-ului, cât și cu emoţia pe care vrem să o transmită,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

În ultimele luni, rata medie de conversie, respectiv procentul celor care comandă din totalul celor care vizitează zilnic site-ul eMAG, a crescut până la 5%. La nivel local, cu excepţia oraşelor în care eMAG este prezent şi prin showroom, rata de conversie este de trei ori mai mică.

Echipa eMAG Craiova, care cuprinde 7 consultanţi, va oferi tuturor clienţilor din regiunea Olteniei servicii complete pre şi postvânzare, consiliere înaintea achiziţiei, preluarea şi livrarea comenzilor. Clienţii beneficiază de transport gratuit al comenzilor la showroom sau la domiciliu, indiferent de valoare şi destinaţie, plata cash la livrare, servicii de creditare avantajoase precum plata în 20 de rate fără dobândă şi serviciul exclusiv de returnare a produselor în 30 de zile de la achiziţie – ExtraGaranţia de Retur.

Bucuresti, 25.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.