Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Elite Business Women: “Human Centric Marketing” este strategia prin care companiile vor să își vândă produsele

Elite Business Women membre

Antreprenoarele Elite Business Women își dau întâlnire în data de 27 februarie la Commons din str. Halelor nr.5, pentru a dezbate cele mai noi trenduri în materie de marketing digital, branding și vânzări.

Evenimentul „Bune Practici în Marketing și în Vânzări” este dedicat companiilor membre Elite Business Women dar și directorilor de marketing, antreprenorilor, managerilor generali, interesați de temă.

În cadrul evenimentului, invitatele Elite – Simona Hancu – consultant în marketing digital și Iulia Teodorescu – specialist în vânzări vor prezenta cea mai recentă analiză legată de bune practici în materie de marketing și vânzări pentru 2020, realizată în parteneriat cu clubul de afaceri Elite Business Women, prin care companiile pot să își vândă mai repede și mai eficient produsele.

Human Centric marketing, vedeta anului 2019 care se va impune și în 2020

Este un trend care s-a dezvoltat anul trecut și pare să continue și în 2020, pornind de la faptul că brandul trebuie să capteze atenția prin mesajele de tip „call to action”, astfel mesajul ajunge să devină foarte personalizat, fie că vorbim de audio, video, shoppable posts, chatbots saumesajedirecte. Astfel, brandul va avea conexiuni mai puternice și comunități mai implicate.

Elite Business Women membre

Ce trebuie să cunoască un director de marketing?

În vânzarea B2C, “BIG Data” este cel mai bun prieten al unui manager de marketing. Analiza datelor este criticăși te ajută să iei cele mai bune decizii în planificare strategicăși în urmărirea în timp real a realizărilor versus obiectivele setate. O excelență în IT pentru omul de marketing se traduce prin analiza tranzacțiilor clienților, istoria de web-browsing, atitudini și valori relevate în social media.

În vânzarea B2B, omul este cel care vinde și face diferența. Singurul factor motivator pentru el este dezvoltarea carierei în organizație, iar managerul general trebuie să îi ofereîntregul suport în relație, să îi dea feedback corect, să îl îndemne să fie transparent și să se poziționeze ca un coach, mai puțin ca un șef.

La ce să fie atente departamentele de marketing și vânzări?

  • Să identifice diferențiatorul de valoare;
  • Să folosească facebook messenger ca și canal care generează vânzare;
  • Să formeze comunități targetate și să creeze mesaje personalizate;
  • Să identifice canale optime din punctul de vedere eficiență – cost;
  • Content marketing-ul făcut în mod corect și continuu determină creșterea organică a site-ului companiei în google search.

De la ce pornim în strategia de marketing și vânzări?

Digitalul devine elementul centrul al strategiei, iar designul este esențial în orice instrument.

Clientul este nemulțumit de mesajele spam, așadar end-userul dorește să primească informația personalizată în cel mai scurt timp (relevanță maximă imediat).

Generația Z – un subsegment ce devine din ce în ce mai important, astfel micro și narrow influcencerii aduc o rată de engagement cu 60% mai mareși de 6 ori mai eficientă în campaniile de marketing.

Brandurile care vor reprezenta valorile generației Z (sustenabilitatea, well-being-ul, comunicarea autentică)și vor demara campanii targetate pornind de la aceste elemente în strategie, se vor diferenția de concurență și vor avea de câstigat pe termen lung.

Care sunt cele mai bune canale de comunicare?

În România există puțini oameni specializați în pagini de linkedin, fapt care atrage după sine o oportunitate mare pentru industrie dar și pentru forța de comunicare B2B pentru managementul unei companii.

În ceea ce privește comunicare pe pagina de facebook a unei companii, discounturile agresive nu mai sunt percepute drept eficiente, pentru că brandul de țară este asociat cu imaginea unui „discount”.

Cum știm dacă am ales cea mai eficiente politici de marketing și vânzări?

Scrie pe hârtie procesele, ele te ajută să vezi exact timpul de execuție, resursele alocate și rezultatele obținute. Un proces scris este întotdeauna clar și optimizat.

Parteneri eveniment„Bune Practici în Marketing și în Vânzări”: Patria Bank, Pattern, Nev er Oblivion, REI Finance Advisors, Trusted Advisor Ioana Arsenie, Bistro Dorobanti, eClipa.studio, Tucano Coffee.

Înscrieri la eveniment: https://ebw.business/elite-business-club-bucuresti-bune-practici-in-marketing-si-vanzari/.

Despre Simona Hancu: Simona are o experiență de 19 ani în marketing management, dezvoltând portofolii de branduri internaționale și locale din diferite industrii, precum FMCG (Bonduelle, Floriol, Unisol), tech mobile (HTC) sau industria de vinuri (Vincon). În urmă cu 4 ani a înființat propria agenție, Pattern.

Despre Iulia Teodorescu: Iulia este director comercial cu experiență în coodonarea echipelor Phonestatic, Elbi, Altex, Emag, KLG.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.