Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Elevii problema” de Regalena Melrose

Editura Trei va recomanda un nou titlu la inceput de an scolar: Elevii problema de Regalena Melrose. Cartea atrage atentia psihologilor, medicilor si profesorilor ca in spatele reactiilor neasteptate ale "elevilor-problema" se află adesea o trauma neidentificata. De asemenea, veti afla care sunt criteriile de diagnostic si tehnicile terapeutice de "prim-ajutor psihofiziologic" si de "terapie de autoreglare".

ELEVII PROBLEMA. TRAUMA SI ESEC SCOLAR

Autor: Regalena Melrose
Traducere de: Carmen Corina Gugu si Victor Popescu

Nr. de pagini: 400
Pret: 45.00 Ron
Colectia: Psihologia pentru toti
Blog: //edituratrei.wordpress.com/
Editura TREI

Zi de zi, elevii sunt expusi la violenta si trauma – la scoala sau acasa, la joaca sau in timpul unei spitalizari. Aceste experiente pot schimba usor firea elevilor, in urma stresului posttraumatic. Numai ca, de multe ori, simptomele acestei tulburari sunt etichetate gresit, ca hiperactivitate, depresie, tulburare bipolara sau de dezvoltare. Plecand de la o bogata experienta in psihologia clinica si scolara, Regalena Melrose atrage atentia psihologilor, medicilor si profesorilor ca in spatele reactiilor neasteptate ale "elevilor-problema" se afla adesea o trauma neidentificata.

Prezentand succint ultimele cercetari din neurostiinte referitoare la modul in care trauma afecteaza creierul si comportamentul si atentionand asupra riscului unui tratament farmacologic pripit, autoarea ofera criterii clare pentru diagnosticul corect al stresului posttraumatic, relateaza o serie de cazuri relevante din propria-i experienta de clinician si ofera proceduri terapeutice specifice de "prim ajutor psihofiziologic" si de "terapie de autoreglare", usor de aplicat la clasa ori in cabinetul scolar.

"Cercetarile din ultimii ani au aratat cat se poate de limpede in ce fel trauma afecteaza creierul, influentand in cele din urma invatarea si comportamentul. Pentru niste educatori si psihologi care vor sa fie cu adevarat eficienti, trebuie sa ne punem la curent cu aceste noi descoperiri, pentru a sti in ce fel putem lucra cat mai bine cu elevii nostri dificili."
Regalena Melrose

"Felul in care istoriseste cazurile elevilor pe care i-a tratat si manifestarile violente in urma traumelor suferite aproape ca te face sa auzi strigatul de ajutor al acelor copii. Dar Melrose nu se opreste aici. Ea ofera tehnici naturale si inovatoare prin care profesorii, pediatrii si psihologii pot ajuta elevii traumatizati sa-si recapete echilibrul si controlul necesare pentru a functiona armonios in relatia cu mediul lor."

Judith A. McBride, profesor de psihologie educationala la Universitatea de Stat din California

Regalena Melrose este psiholog scolar si clinician, creator al tehnicii "Brain Charge" de constientizare senzoriala si de autocontrol, folosita in scolile din SUA si Canada. Practica terapia traumei in Long Beach (California) si este interesata de aplicarea neurostiintelor in domeniul educational si in parentaj.

Bucuresti, 07.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.