free download 78 travel guides written by experts

Elena Ionita a propus ideea anului 2009 la Marketing Arena!

Sarbatorirea a 20 de ani de democratie prin construirea unei campanii de branding inedita a fost ideea cu care Elena Ionita (Strategic Planning Director, Leo Burnett) a castigat cea de-a doua editie Marketing Arena. Ideea sa a fost jurizata alaturi de alte 9 idei pentru titlul de ideea anului 2009 in marketing. Marketing Arena este o sesiune speciala din cadrul evenimentului Inspire 2009, care a avut loc in zilele de 26 si 27 noiembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Evenimentul a fost organizat de Evensys in parteneriat cu Pepsi si Lipton si a fost sponsorizat de Beko. Deoarece ideea sa a fost aleasa castigatoare, Elena Ionita va trebui sa inainteze oficial propunerea autoritatilor responsabile, asa cum a promis.

Ideea anului 2009 in marketing a constat intr-o campanie de celebrare a celor doua decenii de democratie in Romania, prin folosirea steagului decupat in mijloc in toate manifestarile oficiale care vor avea loc in 2009.

In urma jurizarii, ideea Elenei Ionita a reusit sa adune cel mai mare punctaj din voturile prin SMS ale participantilor si din punctele oferite de juriu, ceea ce a facut ca ideea ei despre o campanie de celebrare a 20 de ani de democratie in Romania sa iasa castigatoare la finalul competitiei.

Competitia Marketing Arena a constat in prezentarile a 10 profesionisti de top din advertising care au fost evaluate atat prin SMS de catre cei prezenti in sala, cat si de un juriu format din specialisti in marketing. Prezentarile au fost evaluate atat de membrii juriului, format din practicieni in marketing, cat si de participantii din sala, care au putut vota prin intermediul unui sistem SMS.

In Arena de anul acesta au participat Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), Stefan Stroe (Strategic Planning Director, Grey), Craita Coman (Managing Partner, Bad Brand), Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis România), Bogdana Butnar (Managing Director & Head of Strategy, MRM Partners), Elena Ionita (Strategic Planning Director, Leo Burnett), Costin Radu (Managing Director, IQads), Sorin Tranca (Managing Partner, Friends Advertising), Mihai Gongu (Deputy Creative Director,  Graffiti BBDO), Stefan Voloaca (Creative Director, Bigger Group). Vorbitorii au avut la dispozitie doar 10 minute pentru a-si sustine prezentarile.

Juriul a fost format din practicieni in marketing precum Andreea Nicolcea (Senior Brand Manager, Prigat), Bogdan Tataru (Marketing Communications Manager, Microsoft Romania), Stefan Teodorescu (Marketing, Director, Fabryo Corporation), Carmen Soare (Marketing Director, ING), Adelina Pasat (Marketing Manager Germanos), Tudor Marginean (Marketing Manager, Scandia Romana). Cele 10 idei au fost apreciate atat de un juriu specializat format din importanti oameni de marketing cat si de participantii la conferinta, care au putut vota prin SMS, cu ajutorul unui sistem special conceput pentru acest eveniment.

„Trebuie sa marturisesc ca nu sunt tocmai o fana a conferinteleor de industrie, asa ca formatul  Marketing Arena: 10 speakeri, 1 idee, 10 slideuri in 10 minute, e mai mult decat binevenit. A fost o placere si o provocare sa ma gandesc, sa pregatesc si sa prezint ideea mea pentru 2009 si m-am bucurat sincer pentru acest loc 1. Sper ca Marketing Arena sa se intample in continuare si sa gazduiasca prezentari din ce in ce mai destepte si mai fun”, afirma Elena Ionita, Strategic Planning Director, Leo Burnett.

Inspire 2009 a fost primul eveniment care si-a propus sa analizeze piata de marketing si strategie din Romania si sa stabileasca care vor fi tendintele si abordarile pentru anului 2009. Aceasta ocazie a fost un prilej pentru profesionistii din marketing si mediul de afaceri local si international de a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata.
Mai multe detalii despre eveniment puteti gasi pe site-ul www.inspire2009.ro.

Bucuresti, 28.11.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *