Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

elefant.ro schimbă agenția de performance marketing

elefant.ro logo

elefant.ro a derulat în ianuarie 2019 un pitch pentru selectarea unei noi agenții de performance marketing. În urma evaluării ofertelor primite, elefant.ro a decis să meargă mai departe cu Mavericks, coordonată de Dragoș Smeu.

Obiectivul organizării acestei selecții a fost identificarea unui furnizor care să ajute elefant.ro să își optimizeze canalele de comunicare online și să furnizeze servicii complete de performance marketing, care includ atât administrarea campaniilor Google Paid (AdWords, YouTube), cât și a celor Facebook Paid (Facebook, Instagram), dar și propunerea de canale alternative de promovare online.

“Într-o piață de ecommerce din ce în ce mai dinamică, în care “dependenta” de Google și Facebook este tot mai mare, ne-am dorit optimizarea bugetelor pe care le investim și, de asemenea, exploatarea de canale adiționale ținând cont de diversitatea portofoliului de pe elefant.ro dar și de competiția foarte granulară. Le mulțumim celor de la Data Revolt pentru ajutorul dat până acum în managementul unui cont deloc ușor și îi dorim spor la treabă echipei Mavericks”, explică Alina Cazacu, Head of Marketing la elefant.ro.

elefant.ro logo

“După 2 ani și jumătate de Mavericks și peste 50 de clienți în portofoliu a venit momentul să dovedim expertiza noastră pe un cont mare și ne bucură foarte mult că această provocare se numește elefant.ro. Ținând cont că ne vom adresa unui număr de peste 1,5 milioane de clienți elefant.ro, avem multe strategii de creștere a ratei de conversie și de loializare de pus în practică. În același timp, aceste acțiuni dedicate clienților actuali trebuie să se îmbine cu strategiile de awareness care duc un business la o creștere sustenabilă an de an. Ne așteaptă un an bun de creștere împreună”, declară Dragoș Smeu, director general Mavericks.

elefant.ro este al doilea cel mai mare magazin online din România, după numărul de clienți și investește anual, doar în performance marketing, peste 500.000 euro.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.