Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Elefant.ro a inregistrat o cifra de afaceri de 3,6 milioane euro in 2012

elefant.ro
  • venituri record de 1,4 milioane euro pe T4 din 2012, mai mult decât în întreg anul 2011
  • creştere de 30% previzionată pentru piaţa locală de e-commerce

Elefant.ro, cea mai mare librărie online din România, a înregistrat o cifră totală de afaceri de 3,6 milioane euro în 2012, compania estimând pentru anul curent o dublare a acesteia. Ultimul trimestru din 2012 a generat un venit de 1,4 milioane euro, un rezultat impresionant, comparativ cu venitul de 1 milion de euro realizat pe întregul an 2011.

“Unul dintre factorii principali care au susţinut evoluţia pozitivă îl reprezintă orientarea noastră către creativitate în marketingul online, căruia i-am alocat bugete semnificative. Un diferenţiator determinant faţă de competiţie este şi politica noastră de preţuri, prin care cedăm către client reducerea de preţ primită de la furnizor. Dorim să scoatem cartea din zona de nişă unde se află încă, şi să o facem accesibilă cât mai multor oameni”, a declarat Ion Sturza, Preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei.

Piaţa pe care activează elefant.ro este una în continuă dezvoltare şi cu potenţial continuu de creştere, în tandem cu evoluţia rapidă a mediului online. Acesta oferă în mod constant jucătorilor oportunităţi noi precum soluţii şi aplicaţii dedicate. Compania estimează o creştere de 30% a pieţei de profil pentru 2013.
“Pentru anul în curs, estimăm o creştere organică a pieţei de e-commerce de aproximativ 30 de procente, în contextul unei medii europene de 20%. România încă are mult potenţial pe comerţul electronic, dinamismul acestui segment urmând a se reflecta în evoluţiile din anii următori” , a adăugat Ion Sturza.
Dezvoltarea de noi verticale de business – noi game de produse

Anul acesta compania va continua investiţiile demarate anul trecut în extinderea pe noi verticale de business, acesta fiind un important obiectiv de creştere pentru retailerul online.

În 2012 elefant.ro a adăugat jucăriile ofertei sale de produse, această nouă gamă înglobând o zonă vastă, de la jucăriile clasice, la cele mai elaborate gadgeturi dedicate copiilor, la boardgames sau cele mai populare jocuri pe computer.
În ceea ce priveşte gama de carte, principalul motor de creştere a veniturilor elefant.ro, piaţa românească este în linie cu tendinţele internaţionale, categoriile cele mai populare fiind ficţiunea, cărţile pentru copii şi cele practice de tip lectură motivaţională sau ghiduri. Trilogia lui E.L. James, Cincizeci de umbre ale lui Grey, aflată în vârful clasamentelor de carte din toată lumea, este şi la noi cel mai cerut titlu. Pe locul secund se clasează volumul motivaţional Magia (Secretul), de R. Byrne.

Cristian Herghelegiu – noul CEO; Consiliu Consultativ constituit
2013 aduce pentru elefant.ro schimbări şi la nivel de conducere, Cristian Herghelegiu fiind numit CEO. Înainte de a prelua conducerea elefant.ro, Cristian Herghelegiu a deţinut funcţia de director general al PayU Romania, cel mai mare furnizor local de soluţii de plăţi online cu cardul.

Alături de Cristian Herghelegiu, din structura de management a companiei mai fac parte Adrian Dinu, Director of Operation şi Ana-Rita Da’Ros, Director of E-commerce.

Absolvent al Academiei Tehnice Militare, Herghelegiu a lucrat anterior pentru companii precum Gecad, Microsoft, Advantage Software Factory sau Central Europe On-Demand.

Printre obiectivele principale pe care noua conducere le va urmări se numără consolidarea direcţiilor de business existente şi atacarea unor noi verticale, ca parte a unei strategii de extindere demarate în anii anteriori.

Odată cu noul management al companiei Universal Online Promotion, deţinătoarea elefant.ro, s-a constituit şi Consiliul Consultativ, în vederea optimizării procesului decizional şi al extinderii către noi linii de business. Consiliul are în componenţă personalităţi reprezentative ale mediului de afaceri, industriei IT şi mediului online: Dan Vidraşcu, Diwaker Singh, Ion Sturza, Radu Georgescu, Sergiu Chircă, Orlando Nicoară.

Despre membrii consiliului consultativ al Universal Online Promotion

Diwaker Singh
Diwaker Singh are peste 35 de ani de experienţă managerială internaţională. A fost implicat în Grupul GECAD în ultimii zece ani, fiind şi unul dintre vectorii de susţinere a start-up-urilor în domeniul tehnologiei din România şi Europa.

Radu Georgescu
Radu Georgescu este unul dintre cei mai proeminenţi antreprenori în domeniul tehnologiei din Europa de Est. Joacă un rol important în promovarea iniţiativelor tehnologice în România, fiind de asemenea şi Preşedinte al CA în companiile Axigen şi GECAD Net, şi Director ePayment şi ROL.ro.

Orlando Nicoară
Orlando Nicoară este activ în mediul online de 15 ani, fiind creatorul primei agenţii de publicitate online. În prezent, este Director General Mediafax Group (Apropo Media, Mediafax şi Publimedia), cel mai important grup media non-TV. Este proprietarul mai multor proiecte web şi unul dintre cei mai influenţi manageri din online.

Bucuresti, 11.02.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.