Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Electrolux Romania este ambasador al campaniei europene „Schimbarea climei sta in puterea ta”

Pe 8 iunie 2008 se va lansa in Romania campania europeana “Schimbarea climei sta in puterea ta” printr-un eveniment care isi propune sa atraga atentia asupra poluarii produse de traficul intens: un concurs de biciclete.

Campania “Schimbarea climei sta in puterea ta”,lansata in 2006 in toate Statele Membre UE,se re-lanseaza in 2008 in cinci state europene: Bulgaria, Cehia, Polonia, Ungaria si Romania. Campania vine ca un raspuns fata de scepticismul celor care ar dori sa se implice in combaterea schimbarilor climatice dar nu considera ca efortul lor individual poate aduce rezultate concrete. Schimbarile mici pot avea insa un impact mare, schimband ceva in comportamentul nostru de zi cu zi contribuim substantial la lupta impotriva schimbarii climei, deci: Inchide. Stinge. Recicleaza. Mergi pe jos. Schimba.

Electrolux Romania a fost desemnat ambasador al acestei campanii ca urmare a implicarii in proiecte ecologice la nivel local precum si datorita viziunii companiei la nivel global: electrocasnice care ajuta la economisirea resurselor.

Inca de la inceputul anilor ’90 Electrolux a actionat proactiv si integrat – tehnologie, mediu si business. Dupa aproape 20 de ani de la inceputul aplicarii acestei strategii se pot vedea rezultatele: Green Range este o gama de electrocasnice care sunt create pornind de la ideea de consum redus – de apa, energie, gaz, detergent. Calitatea, clasa energetica si performantele aparatelor electrocasnice din gama Global Design au convins Fundatia Polara Internationala sa realizeze un parteneriat cu Electrolux, care a echipat astfel statia Printesa Elizabeta Antarctica – prima statie de cercetari “zero emisii” din lume. De asemenea prin proiecte precum Design Lab, Electrolux incurajeaza tinerii sa gandeasca si sa proiecteze electrocasnice ale viitorului, eco-friendly.

“Aceste activitati reprezinta rezultatul unei investitii puternice in cercetare si dezvoltare si a unei preocupari constante pentru viitor. Nu trebuie sa pierdem nicio clipa din vedere mostenirea pe care o lasam generatiilor urmatoare; daca nu o putem imbunatati, macar sa conservam ceea ce am primit. In acest caz, o planeta curata si un mediu sanatos”, declara Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux.

Investind puternic in cercetare si dezvoltare, folosind tehnologie de economisire a energiei si aspirand pentru o clasa energetica si mai performanta (dincolo de A++), Electrolux produce in prezent electrocasnice care consuma mai putin de jumatate din energia consumata de produsele de acum 10 ani.

Studiile Electrolux au aratat ca aparatele electrocasnice moderne joaca un rol important in reducerea consumului de energie electrica si apa si, implicit, in impactul asupra mediului. In prezent, peste 188 milioane electrocasnice vechi si ineficiente sunt utilizate inca in Europa. Daca ar fi inlocuite cu unele noi, emisia de CO2 ar fi redusa cu 22 milioane de tone pe an, iar 44 TWh de energie electrica ar fi economisite, ceea ce este echivalentul a 1 milion de barili de petrol sau cantitatea de emisii a peste 6 milioane de masini.

Dezvoltand solutii noi, Electrolux sustine aplicarea standardelor de eficienta a consumului de energie si apa, militeaza pentru aplicarea etichetelor de clasa energetica si comunicarea lor catre consumatorul final, pornind de la conceptul „protejarea mediului incepe in propria casa”.

Bucuresti, 06.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.