Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

eJobs lansează campania #HappyLaJob: un demers pentru fericire-n Univers

eJobs lansează în această toamnă campania #HappyLaJob: un demers pentru fericire-n Univers.

Parte dintr-o inițiativă strategică de marketing pentru creșterea nivelului de fericire vis-a-vis de viața profesională din România, campania ridică o întrebare în jurul căreia gravitează multe decizii, atitudini și acțiuni din viața de zi cu zi și din carieră. eJobs are convingerea că, întrebându-ne dacă suntem fericiți și răspunzând cu onestitate, putem găsi soluții și face schimbări în bine pentru dezvoltarea personală și profesională.

„Experiența eJobs în susținerea dinamicii forței de muncă și poziția de lider în recrutare sunt vectorii care ne definesc. Și care ne-au condus spre decizia de a lansa, prin noua campanie de brand, o întrebare aparent simplă, dar esențială și la care nu mulți oameni au curajul să își răspundă cu asumare: Ești happy? La sfârșitul zilei, ceea ce contează cu adevărat este cât de multă fericire ne aduce mediul profesional în care suntem activi. Pentru că fericirea este un bun indicator al performanței, al creativității și al succesului. Această campanie este o nouă pagină din misiunea eJobs de suporter proactiv al conexiunilor bune dintre oameni și ocupatiile lor profesionale. Prin #HappyLaJob, lansăm o provocare creativă spre schimbări pozitive în carieră.” spune Andrei Frunză, CEO eJobs.

Campania a început cu un Experiment: 20 de oameni din domenii diferite, de vârste diferite și experiențe de viață variate au fost invitați la un interviu surpriză despre fericire și trăsaturile care o modelează: pasiune, echilibru, impact, evoluție și nu în ultimul rând, onestitate. Rezultatele acestei acțiuni reprezintă startul campaniei #HappyLaJob, având în centru platforma interactivă www.ejobs.ro/happy, care îi invită pe vizitatori să își calculeze nivelul de fericire în carieră folosind cele cinci componente importante care o definesc și să descopere rețeta fericirii.

“#HappyLaJob este o campanie-manifest demarată de eJobs, dar care va câștiga formă și expunere prin vocile fiecăruia dintre cei care îi vor fi părtași. Există o miză de comunicare ce merge și dincolo de sfera profesională, în mesajele pe care le transmitem: la locul de muncă sau în restul veții, fericirea depinde de fiecare dintre noi și de alegerile pe care le facem, zi de zi. Rețeta fericirii este secretă pentru că este dinamică, dar ingredientele sale ne sunt la-ndemână. Prin fiecare inițiativă din mixul de marketing angrenat în campania #HappyLaJob, dăm viață acestor ingrediente, cu emoție și optimism.  Pentru că știm că subiectul fericirii este unul sensibil, important dar pozitiv. Și ne asumăm demersul de a măsura și crește nivelul de fericire profesională în România, ca parte din viziunea de marketing și comunicare a eJobs pentru perioada următoare.” Laura Chiculiță, Chief Marketing Officer eJobs.

Fiecare etapă a campaniei pornește de la crezul eJobs că fericirea este despre energie, despre proiectele în care credem și în care ne avântăm fără teamă. Fericirea înseamnă pasiunea cu care gândim, vorbim și iubim, onestitatea din alegerile pe care le facem și echilibrul între „acasă” și „serviciu”. Suntem construiți să folosim fericirea ca pe un barometru pentru lumea înconjurătoare. Iar fericirea ne dă vitalitatea și energia de care avem nevoie, curajul să ne asumăm riscuri și să facem ceea ce contează cu adevărat.

“Deschiderea și entuziasmul cu care echipa eJobs a întâmpinat ideile noastre ne-a oferit toată încrederea că vom face din campania #HappyLaJob, alături de ei, un demers care poate schimba în bine gradul de importanță acordat fericirii și împlinirii în viața profesională. Fericirea este un drum, nu o destinație. Pe acest drum, uneori, avem nevoie să ne punem întrebări și să facem schimbări pentru a merge în direcța bună. Și să evaluăm periodic unde suntem, versus unde ne dorim să fim. Pe ejobs.ro/happy vom aduna, de acum înainte, pârghii creative prin care ejobs susține acest demers pentru a crește nivelul de fericire la job.” Ioana Barbu, Chief Marketing Officer 4ideas agency

Pentru că ne plac oamenii curajoși, frumoși, pasionați și liberi, lansăm noua campanie eJobs  asumându-ne misiunea de a face, în fiecare zi, mai mulți oameni să spună: „Da, sunt #HappyLaJob!”.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.