Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Egiptul lanseaza o noua identitate de brand

Ministerul de Turism al Egiptului prin Autoritatea Egipteana de Turism (ETA) dezvaluie o noua identitate de brand intitulata „Egipt… unde incepe totul”, cu scopul de a inspira turistii in descoperirea esentei experientei vizitarii Egiptului. Lansarea oficiala va avea loc in cadrul celei de-a 23-a editii a Targului de Turism al Romaniei – TTR 2010, care se va desfasura intre 25 – 28 martie 2010 in cadrul Complexul Expozitional ROMEXPO.

In noiembrie 2009, in cadrul targului de turism din Londra, World Travel Maket, Egiptul a demarat oficial cea mai noua campanie internationala de turism. Acest moment a  marcat startul unui program complex de promovare a Egiptului in lume. Sub umbrela „Egipt… unde incepe totul” vor fi initiate o serie de campanii integrate locale de comunicare si advertising pe 26 din cele mai importante piete din Europa, SUA si Asia, dar si Australia, Romania numarandu-se printre aceste tari.

Concept central de branding

Egiptul este locul unde trecutul se intalneste cu prezentul. Egiptul, un muzeu cu dimensiunea unei tari, ofera un mix eclectic intre trecut si prezent, antic si modern, arta si cultura, mostenire si istorie, sports si divertisment. Pentru a evidentia aceasta dualitate, elementele noii campanii unesc, intr-un mod natural si elegant, Egiptul Antic cu Egiptul Prezent, transformandu-l in "Egipt – unde incepe totul".

Logo si slogan noi

Noul design al logoului include crucea Ankh – cheia egipteana a vietii. Hieroglifa care inseamna “viata eterna” este cel mai des utilizat simbol egiptean, identificat instantaneu cu aceasta tara. Ankh reprezinta Egiptul insusi: “manerul” fiind Egiptul de Sus (sudul tarii), bara verticala fiind Egiptul de jos (nordul, cu Delta Nilului), iar cele 2 brate orizontale reprezentand mainile faraonului, care isi imbratiseaza tara.

Utilizarea acestui simbol in construirea logoului are rolul de a sublinia ideea ca Egiptul este atat leaganul unei mari civilizatii, care a ajutat la formarea culturii universale, dar si o destinatie turistica inedita, sursa unor experiente noi si perene, care are inca o multime de povesti fantastice de spus. Egiptul poate fi numit “sursa” culturala a lumii, deoarece multe cilivizatii au preluat din cultura sa, continuand sa se inspire pana in ziua de azi. Sloganul „Egipt – unde incepe totul” captureaza exact aceasta esenta a tarii.

Noul logo a fost creat cu atentie, folosindu-se un font caligrafic, de culoare albastra de lapis lazuli, o piatra semipretioasa preferata de bijutierii Egiptului Antic, ce aminteste de albastrul stralucitor al marii si cerului egiptean. Au fost de asemenea adaugate elemente aurii, care simbollizeaza bunastarea si luxul in cultura faraonica.

O campanie integrata

Gandita ca o campanie complexa si completa, aceasta integreaza o varietate de canale de comunicare: outdoor, presa, TV si online. Campania din print va genera o serie de vizualuri referitoare la cele mai importante si relevante produse turistice ale Egiptului. In ceea ce priveste mediul online, siteul oficial al ETA (www.egypt.travel) a fost imbunatatit, oferind astfel o serie de noi functii de interactionare cu cei prezenti online: panorame  virtuale de 360 grade ale Egiptului; un set de harti rutiere; prezentarea unor produse si marci egiptene; invatarea unor cuvinte de baza in limba araba si un loc in care au posibilitatea de a-si relata experientele si aventurile din timpul calatoriilor in Egipt. Social media va fi de asemenea inclusa in randul tacticilor de online. Brandul Egipt a intrat deja pe Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume si poate fi gasit la adresa: www.facebook.com/egipt.undeincepetotul.

Noua campania internationala este condusa si gestionata de sediul central din Egipt, iar campaniile locale sunt gestionate de birourile nationale ale ETA, cum de exemplu biroul de la Varsovia va administra campaniile din Romania, Polonia si Cehia.

Autoritatea Egipteana de Turism (ETA) este institutia guvernamentala responsabila cu oferirea de servicii turistilor straini care viziteaza Egiptul. ETA a fost infiintata in martie 1981, in conformitate cu decretul prezidential nr.134, sub auspiciile Ministerului Turismului. Principalele obiective ETA sunt cresterea numarului de turisti in Egipt, prin promovarea trecutului antic al tarii si evolutia sa moderna, contribuind la depasirea obstacolelor in dezvoltarea traficului de turisti. Pe de alta parte ETA vrea sa sensibilizeze turismul si sa promoveze turismul intern.

Bucuresti, 26.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.