Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Egalul cu Finlanda de pe Arena Nationala a pus TVR 1 pe primul loc la audienta

TVR1

Penultima partidă jucată de reprezentativa României în preliminariile UEFA EURO 2016, disputată joi, 8 octombrie şi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost cel mai urmărit program tv în România, pe toată durata zilei.

Milioane de microbişti au urmărit la TVR 1 confruntarea dintre echipele României şi Finlandei, partidă din preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct de pe o Arenă Naţională arhiplină, meciul a pus din nou TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public, principalul post al Televiziunii Române înregistrând mai mult decât dublul audienţei următorului post tv clasat (ProTV), pe intervalul de difuzare a meciului.

În medie, 2.423.000 de români au stat cu ochii pe televizor sâmbătă seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.47-23.35, un rating* mediu de 13,1% şi o cotă medie de piaţă** de 30% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 8 octombrie, pe teritoriul României. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Finlanda a fost urmărită de 1.485.000 de telespectatori (rating mediu 14,7%, share mediu 31,9%), dintre care 757.000 reprezintă targetul comercial (14,9% rating mediu, respectiv 34,4% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat înainte de fluierul de final al primei reprize, la ora 22.31, când nu mai puţin de 3.019.000 de români aşteptau cu sufletul la gură un gol al „tricolorilor” pe Arena Naţională (rating 16,4%, share 34,9% la nivel naţional). Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul urban, la ora 22.31 înregistrându-se 1.820.000 de telespectatori din segmentul urban (rating 18%, share 36,7%), precum şi pe tronsonul de public comercial, 922.000 de persoane din acest segment (rating 18,2%, share 39,1%) urmărind TVR 1, la momentul menţionat.

Joi seară, reprezentativa României a jucat cel de-al nouălea şi penultimul meci contând pentru calificarea la EURO 2016. Egalul obţinut ne aşază pe a doua poziţie în Grupa F, astfel că tensiunea continuă pentru elevii lui Anghel Iordănescu până la fluierul de final al meciului din deplasare cu reprezentativa Insulelor Feroe. Partida se va disputa duminică, 11 octombrie, de la 19.00 şi va fi transmisă în direct la TVR 1, TVR HD şi online, pe TVR+.

Din 1960, de la preliminariile primului turneu european de fotbal, TVR a transmis, o dată la patru ani, meciurile României în calificările pentru Campionatul European. De atunci s-au disputat 14 ediţii, EURO 2016 fiind ediţia cu numărul 15. Toate meciurile României de calificare la UEFA EURO 2016 sunt în direct şi exclusiv la TVR.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMA
Prelucrare: SRTv

Bucuresti, 09.10.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.