Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Effie Awards Europe 2022: Publicis, agentia cu cele mai multe nominalizari din Romania si a doua din Europa

Effie Awards Europe 2022: Publicis

Publicis Romania are 4 campanii finaliste in cadrul celei de-a 26-a editii a competitiei Effie Awards Europe, pentru clientii Carrefour, Ferrero Rocher si Accept, fiind agentia cu cele mai multe nominalizari din Romania si a doua din Europa.

Cele doua nominalizari pentru Carrefour Romania sunt obtinute pentru campaniile „Act for Good” si „Ladita cu Verdeturi”. Campaniile au fost recunoscute la categoriile: Positive Change Europe: Social Good si, respectiv, Best of Europe: Retail.

„Kinder Halloween: Dovlecii cu emotii” pentru Ferrero Rocher este nominalizata la categoria Best of Europe: FMCG, iar campania „Come out with me” pentru Accept, categoria Positive Change Europe: Social Good – Non-Profit.

Toate aceste campanii au obtinut premii si in cadrul competitiei Effie Romania, unde Publicis a obtinut titlul de Agentia Anului in 2022, cu 13 trofee din cele 25 de nominalizari, pentru nu mai putin de 9 clienti diferiti.

„EuroEffie e locul in care poti pune campaniile din Romania langa cele mai bune campanii din Europa. Un Champions League in materie de advertising la care ne bucuram sa avem cel mai mare numar de nominalizari din Romania si sa ocupam locul 2 in Europa. Ne bucuram sa vedem ca Romania este vizibila si tinem pumnii tuturor colegilor din industrie care sunt in finala”. Raluca Kovacs, hief Strategy Officer – Publicis Romania

„Kinder Halloween” si „Ladita cu verdeturi” au obtinut performanta de a fi nominalizate la categoria cea mai grea din festival – Best of Europe, doua campanii despre „a face” si „a te implica”. Kinder si „Dovlecii cu emotii” au incurajat parintii sa vorbeasca cu copiii lor despre emotii chiar de Halloween, in timp ce Carrefour a pus capabilitatile de shopping online in slujba fermierilor si a consumatorilor printr-un efort imens, intr-un timp record. Astfel, “Ladita cu verdeturi” a devenit si primul serviciu „farm to fork” lansat in Romania in timpul pandemiei.

Pe langa rezultatele de brand excelente, campaniile „Act for Good” pentru Carrefour si „Come Out with Me” pentru Accept s-au bucurat si de un impact social pozitiv. „Act for Good” este primul app de loyalty din Romania care incurajeaza comportamentul responsabil si stimuleaza implicarea sociala in timp ce „Come out with me” este prima miscare din comunitatea LGBT care, sub protectia anonimatului, a dat voce a peste 300 de povesti nerostite pana atunci.

„La Publicis incercam mereu sa raspundem la intrebari care ne obliga la implicare: cum schimbam in bine viata consumatorilor, ce e valoros pentru ei in campania noastra, de ce le-ar pasa de brandul nostru? Pentru ca noi credem cu tarie ca viitorul e al brandurilor care au curajul sa se implice si sa schimbe in bine viata celor din jur”. Raluca Kovacs

Effie Awards Europe 2022: Publicis

Competitia anuala Effie Awards Europe premiaza cele mai eficiente campanii de comunicare comerciala din Europa. Aceasta reprezinta un simbol al eficientei dovedite a publicitatii si o celebrare adusa parteneriatului dintre client si agentie.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.