Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Effie 2018: Telekom Romania a câştigat cinci premii Effie, plus Clientul Anului și Brandul Anului

Telekom, premii Effie 2018

• Telekom Romania a primit cinci premii Effie pentru campaniile sale, în cadrul Galei Effie 2018: trei premii Gold Effie, un premiu Silver Effie şi un trofeu Bronze Effie;
• Compania a câştigat titlurile Clientul Anului și Brandul Anului.

Ediția din 2018 a Galei Effie, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus cinci premii Effie pentru Telekom Romania. Compania a primit 3 Effie Gold Award, 1 Effie Silver Award și 1 Effie Bronze Award, ca o recunoaştere a celor mai eficiente campanii din punctul de vedere al rezultatelor obţinute. În plus, Telekom Romania a câștigat titlurile Clientul Anului și Brandul Anului.

Telekom, premii Effie 2018

Telekom Romania a primit două premii Gold Effie la categoria telecomunicaţii pentru campaniile #netliberare şi #Businessliber, precum și Gold Effie pentru campania #VloggersSwap la categoria Engaged Communities. Campania #Businessliber a fost distinsă şi cu un premiu Silver Effie la categoria B2B. Campania #VloggersSwap a câştigat un premiu Bronze Effie la categoria Media Idea.

”Aceste distincţii confirmă eficienţa campaniilor noastre. Cu #netliberare şi #Businessliber Telekom Romania a introdus oferte revoluţionare pe piaţa de telecomunicaţii din România, care şi-au demonstrat atractivitatea în rândul consumatorilor noştri, aşa cum o arată rezultatele de până acum. Le mulțumim, de aceea, tuturor partenerilor noștri care au înțeles care este direcția în care ne dorim să evoluăm şi care au reuşit să transpună strategia noastră în campanii de comunicare eficiente şi de impact. Mulţumim Leo Burnett pentru creativitatea, efortul şi contribuţia lor remarcabile la succesul campaniilor Telekom. Mulţumim Media Investment pentru susţinerea media a tuturor campaniilor”, a declarat Ruxandra Rău, Director Comunicare și Strategie de Marcă, Telekom Romania.

Campaniile câștigătoare a două premii Gold Effie 2018, #netliberare şi #Businessliber au fost lansate în aprilie 2017, respectiv noiembrie 2017, pentru a susţine noile oferte de servicii Telekom cu preţuri de la 5 EUR / lună. Platforma comercială #netliberare a fost lansată cu promisiunea de eliberare a internetului pentru întreaga naţiune şi a adus clienţilor rezidenţiali, atât cei ai serviciilor pe bază de abonament, cât şi pentru utilizatorii Cartelei Telekom, trafic nelimitat de date 4G, la preţuri de la 5 EUR / lună.

Cu #Businessliber, Telekom şi-a propus să schimbe radical serviciile oferite micilor antreprenori şi întreprinderilor mici şi mijlocii. Astfel, Telekom Romania a eliminat, în premieră pe piaţa serviciilor de comunicaţii din România, perioada minimă contractuală şi taxa de reziliere pentru clienții noului portofoliu Freedom destinat clienţilor din segmentul business. #Businessliber a adus, în premieră pentru segmentul de business, internet nelimitat 4G, pe lângă voce şi mesaje nelimitate, de la 5 EUR / lună.

De asemenea, Leo Burnett, agentia parteneră de creaţie şi strategie a Telekom Romania, a fost desemnată Agenţia Anului.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.